1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle
Archiwum dodania: 27-02-2012

Bazy danych z outsourcingu

Wpis dodano: 27-02-2012, Zastosowane tagowanie: rozmowa telefoniczna, reklama

Do przeprowadzenia telemarketingu z reguły są potrzebne duże bazy danych. Liczy się nie tylko liczba osób, ale również dane zgromadzone na ich temat. Mogą one dotyczyć wieku lub miejsca zamieszkania, ale również specyficznych potrzeb, czy zainteresowań. Takie szczegółowe dane firmy uzyskują np. poprzez organizowanie konkursów. Fundują nagrodę, a jedyne co zainteresowani muszą zrobić to wypełnić ankietę, w której oprócz danych osobowych trzeba umieścić odpowiedzi na konkretne pytania. Losowanie nagrody odbywa się przy pomocy wypełnionych formularzy, ale dla firmy jest to istotne źródło potencjalnych klientów. Tworzenie złożonych baz danych zleca się często firmom zewnętrznym, które się w tym specjalizują. Jest to tzw. outsourcing. Istotne jest to, w jaki sposób firma udostępnia pożądane przez nas dane. Profesjonalna firma powinna gwarantować bezpieczeństwo danych. Powinna umożliwiać stały dostęp online. Dane powinny być wprowadzone i właściwie uzupełnione, abyśmy w swobodny sposób mogli pracować na nich.

 

Rozmowa telefoniczna

Wpis dodano: 27-02-2012, Zastosowane tagowanie: telemarketing, obsługa, praca

Telemarketing jest dziedziną, w której niezwykłą rolę odgrywa rozmowa telefoniczna. Musimy być świadomi, w jaki sposób należy ją prowadzić, aby dobrze wypaść. Nie ma znaczenia, czy rozmawiamy z jedną osobą, czy jesteśmy uczestnikami telekonferencji. W obu przypadkach musimy wywrzeć dobre wrażenie. Od rozmowy zależy utrzymanie dalszych kontaktów z klientem. Musimy nauczyć się, w jaki sposób skupiać uwagę rozmówcy na tym, co mówimy. Musimy zyskać też szacunek rozmówcy, aby liczył się z naszym zdaniem. Bez względu na to, czy dzwonimy do kogoś, czy odbieramy telefon powinniśmy przedstawić się imieniem i nazwiskiem, a także podać nazwę firmy, w której pracujemy. O tym, że najpierw należy powiedzieć „Dzień dobry” chyba nikomu nie trzeba przypominać. Gdy odbieramy telefon po grzecznościowej formułce, warto powiedzieć „W czym mogę pomóc?”. W ten sposób zapewnimy klientowi większy komfort, ponieważ będzie pewny, że jesteśmy po to, aby mu pomóc. Podczas rozmowy należy mieć przed sobą kartkę i długopis. Ważne informacje notujemy, aby nic nam nie umknęło.

 

Cukierki reklamowe https://gadzetydlafirm.com.pl/168-cukierki-reklamowe
 
Copyright wetestweb.pl