1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle
Archiwum dodania: 28-01-2012

Czym jest SPAM?

Wpis dodano: 28-01-2012, Zastosowane tagowanie: skrzynka mailowa, użytkownicy, odbiorca

Nazwa SPAM ma swoje źródło w języku angielskim. Oznacza po prostu konserwę mięsną. I właśnie taka „mielonka” dostaje się często do naszych skrzynek mailowych. SPAM jest formą korespondencji, która dociera do nas chociaż jej nie chcemy. Coraz trudniej jest odróżnić maile o charakterze marketingowym, które mają funkcję informacyjną od wiadomości śmieciowych. Wiadomości spamowe reklamują często strony i inne produkty erotyczne. Wśród SPAMU można znaleźć także reklamy produktów na potencję lub propozycje przyłączenia się do portali o charakterze randkowym, które często również mają podtekst erotyczny. Tego typu wiadomości przychodzą często w języku angielskim. Niestety coraz więcej niechcianych wiadomości przybiera inteligentną formę. Są napisane w oficjalnym, oryginalnym stylu, który właściwie się nie różni od stylu promocyjnych kampanii e-marketingowych. Jest to poważny problem dla firm, ponieważ skuteczności akcji promocyjnych prowadzonych w ten sposób zmniejsza się. Pojawia się coraz większe ryzyko, że również będą przechwytywane jako SPAM.

 

Wartość dodana do subskrypcji

Wpis dodano: 28-01-2012, Zastosowane tagowanie: marketing internetowy, odbiorca, strona internetowa

Osobiście nie znam osoby, która nie lubi otrzymywać niespodzianek. Osoby, które zgodziły się na subskrypcję i zostały naszymi klientami zasługują na to, aby je docenić. Nie ma znaczenia, czy prowadzimy sprzedaż produktów, czy usług. Zawsze znajdzie się coś, czym naszego klienta możemy miło zaskoczyć. Niektóre niespodzianki nie są właściwie niespodziankami, ponieważ firma informuje, że przy wpisaniu się na listę subskrybentów lub przy zamówieniu określonego produktu otrzymamy np. zniżkę. Tego typu zachęta nie należy do najmilej widzianych, ponieważ klient kalkuluje, że specjalnie cena została zawyżona, aby skusić go rabatem. Pozytywne nastawienie wywołują niespodzianki, których konsument naprawdę się nie spodziewał. Nie informujemy go więc o przyznaniu dodatkowego profitu. Jeśli prowadzimy sklep internetowy, do zakupionego produktu dołączmy drugi o innym charakterze. W przypadku prowadzenia usług zadanie może być trudniejsze, ale czasem wystarczy przesłanie śmiesznego filmiku w wiadomości, w której dziękujemy za korzystanie z naszych usług.

 

info led
 
Copyright wetestweb.pl