1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle
Archiwum dodania: 30-01-2012

Personalizacja maila

Wpis dodano: 30-01-2012, Zastosowane tagowanie: internet, użytkownicy, odbiorca

Otwierając maila, który został wysłany przez dowolną firmę w pierwszym momencie zwracamy uwagę na nagłówek. W nagłówku umieszczane są słowa, które otwierają list. Firmy posługują się różnymi zwrotami. Jet to krótkie „Witaj” lub „Szanowna Pani/Szanowny Panie” i po tym zwrocie pojawia się zazwyczaj samo imię lub imię i nazwisko odbiorcy. Pewne formy zwracania się do klienta przyszły do nas ze USA. Jednak niekoniecznie sprawdzają się na Polskim gruncie. Nawet w zwykłych sklepach próbowano wprowadzić zasadę, że do klienta, który płaci kartą sprzedawca zwraca się po imieniu. Jednak zarówno w sprzedaży bezpośredniej, jak i w mailingu nie jest to opcja akceptowana przez wszystkich konsumentów. Szczególnie nie podoba się osobom starszym, które oczekują szacunku. Wiele osób nie lubi, gdy na Ty zwracają się do nich osoby, których wcale nie znają. Jak najbardziej możemy użyć imię użytkownika w mailu, ale takiej formie: „Szanowna Pani Joanno”. Nagłówek „Witaj Joanno” może spowodować, że Pani Joanna od razu skasuje e-mail.

 

Teksty na strony www

Wpis dodano: 30-01-2012, Zastosowane tagowanie: internet, użytkownicy, odbiorca

Strony internetowe muszą być wypełniane treścią, aby spełniały swoje zadanie. Nie dotyczy to wyłącznie portali informacyjnych, ale również sklepów internetowych. Ciekawie napisane treści informacyjne, artykuły i opisy produktów przyciągają uwagę klientów. Muszą być napisane nie tylko w interesującym stylu, ale muszą też być rzeczowe. Już na pierwszy rzut oka widać, czy dany tekst został stworzony przez profesjonalistę, czy jest przypadkowym zlepkiem informacji. Bez tekstów dobrej jakości strona internetowa przestanie istnieć, ponieważ nikt na nią nie będzie wchodził. Wszystkie treści, które znajdą się na stronie muszą zostać napisane zgodnie ze swoim przeznaczeniem. Inaczej formułuje się treści, których zadaniem jest nakłonienie do kupna usługi lub produktu, a inaczej treści, które mają być poradnikami. Dlatego najpierw określamy, jaki jest cel tekstu. Zabierając się za pisanie zastanówmy się kto ma być odbiorcą tekstu. Jeśli tekst kierujemy do przeciętnego odbiorcy, musi być napisany w prosty sposób.

 

Główna strona www

Wpis dodano: 30-01-2012, Zastosowane tagowanie: marketing internetowy, strona internetowa

Posiadanie strony internetowej jest nieodzownym elementem funkcjonowania każdej firmy. Przeglądając strony zauważymy jednak, że nie każda z tych stron jest warta uwagi. Albo za mało na niej informacji, albo szata graficzna sprawia, że jest nieczytelna. Projektowanie strony musi zostać przeprowadzone bardzo skrupulatnie, aby spełniała swoją funkcję. Jest to bardzo ważne, ponieważ strona www to główny element e-marketingu. Na stronie głównej powinny znaleźć się wszystkie ważne informacje w skondensowanej formie. Liczy się ich zwięzłość. Muszą być zrozumiałe dla odbiorcy. Ilość informacji nie powinna być zbyt duża, ponieważ strona przestanie być przejrzysta. Dotyczy to szczególnie ofert sprzedażowych i haseł reklamowych. Nie powinno ich być więcej niż cztery. Podział tematów na stronie głównej również powinien być bardzo wyraźny. Tematów nie może być za dużo. Musi istnieć możliwość łatwego przechodzenia pomiędzy zakładkami. Na głównej stronie umieszczamy tylko najważniejsze tematy. Mniej istotne informacje powinny znaleźć się na podstronach.

 

litery 3d
 
Copyright wetestweb.pl