1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle
Archiwum dodania: 31-01-2012

Błędy w e-marketingu

Wpis dodano: 31-01-2012, Zastosowane tagowanie: internet, użytkownicy, strona internetowa

Tradycyjny marketing pod pewnymi względami wcale nie różni się od e-marketingu. W obu przypadkach brak doświadczenia powoduje popełnianie wielu błędów. Nieznajomość pewnych zasad niestety skutkuje poważnymi konsekwencjami. Zanim przystąpimy do działania zastanówmy się, co zrobić, aby się przed nimi uchronić. Doświadczeni marketingowcy podpowiadają, jakich działań należy się wystrzegać, a jakie są wskazane. Promocja produktu powinna być skierowana do właściwej grupy odbiorców. Najpierw ją określamy, a potem szukamy odpowiednich kanałów dotarcia do niej. Często popełnianym błędem jest wymienianie kolejnych cech produktu. Tymczasem w ofercie należy przedstawić korzyści, jakie płyną z jego użytkowania. W pierwszej kolejności prezentujemy opis, a dopiero na końcu podajemy cenę. Marketing XXI w. musi być skoncentrowany na kliencie. Ważne są jego potrzeby, dlatego obszerne przedstawianie firmy mija się z celem. W ten sposób nie pozyskamy klientów. Nie zapominajmy o podaniu danych do kontaktu z firmą.

 

Wpisy na forach

Wpis dodano: 31-01-2012, Zastosowane tagowanie: marketing internetowy, internet, strona internetowa

Fora o różnej tematyce cały czas są modne. Użytkownicy wymieniają się na nich licznymi informacjami. Dzielą się również opiniami na temat firm, ich produktów lub usług. Jest to znakomite źródło marketingu sieciowego. Niestety zdarza się tak, że marketing bywa negatywny. Czasem też jedna negatywna opinia wpływa na decyzję o rezygnacji z zakupu lub wprowadza po prostu wątpliwości. Właśnie dlatego fora używa się jako narzędzie e-marketingu. Na forach działają osoby, którym zleca się budowanie pozytywnego wizerunku. Aktywnie uczestniczą w życiu forum poprzez umieszczanie wpisów, które wydają się być wpisami zwykłych użytkowników. Tymczasem ich zadaniem jest przekonanie forumowiczów o pozytywach płynących z korzystania usług danej firmy. Działania te nie mogą być chaotyczne, lecz przemyślane. Osoba, która się tym zajmuje musi reagować na wpisy innych osób, a także tworzyć nowe wątki. Wpisy muszą być rozłożone odpowiednio w czasie i należy ich dokonywać przez dłuższy okres czasu. Nie mogą być przy tym nachalne, aby były wiarygodne.

 

Środki masowego przekazu

Wpis dodano: 31-01-2012, Zastosowane tagowanie: mass media, informacje

Mass media to w języku polskim środki masowego przekazu. Sformułowanie mass media przyjęło się już w języku polskim i jest stosowane wymiennie ze środkami masowego przekazu. Zacznijmy od tego, czym są mass media. Pojęcie brzmi poważnie i takie jest w rzeczywistości, ponieważ mass media wywierają na społeczeństwo ogromny wpływ. Posługując się prostym językiem możemy je zdefiniować jako środki komunikowania się społecznego, których zasięg jest bardzo duży. Zasięg ten może być lokalny, krajowy, a nawet światowy. Do środków masowego przekazu zaliczamy: telewizję, prasę i radio. Nie można zapomnieć o silnym oddziaływaniu wszechobecnego Internetu. W nim znajdujemy najwięcej informacji. Media służą do przekazywania informacji społeczeństwu. Biorą udział w kreowaniu rzeczywistości, ponieważ przekazują często informacje, opinie i poglądy, które są kreowane przez osoby mające władzę. Manipulacja polega na tym, że niepożądane opinie nie są dopuszczane do głosu. Dlatego coraz rzadziej wierzymy mediom.

 

praca wielkopolskie
 
Copyright wetestweb.pl