1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle

Personalizacja maila

Wpis dodano: 30-01-2012, Zastosowane tagowanie: internet, użytkownicy, odbiorca

Otwierając maila, który został wysłany przez dowolną firmę w pierwszym momencie zwracamy uwagę na nagłówek. W nagłówku umieszczane są słowa, które otwierają list. Firmy posługują się różnymi zwrotami. Jet to krótkie „Witaj” lub „Szanowna Pani/Szanowny Panie” i po tym zwrocie pojawia się zazwyczaj samo imię lub imię i nazwisko odbiorcy. Pewne formy zwracania się do klienta przyszły do nas ze USA. Jednak niekoniecznie sprawdzają się na Polskim gruncie. Nawet w zwykłych sklepach próbowano wprowadzić zasadę, że do klienta, który płaci kartą sprzedawca zwraca się po imieniu. Jednak zarówno w sprzedaży bezpośredniej, jak i w mailingu nie jest to opcja akceptowana przez wszystkich konsumentów. Szczególnie nie podoba się osobom starszym, które oczekują szacunku. Wiele osób nie lubi, gdy na Ty zwracają się do nich osoby, których wcale nie znają. Jak najbardziej możemy użyć imię użytkownika w mailu, ale takiej formie: „Szanowna Pani Joanno”. Nagłówek „Witaj Joanno” może spowodować, że Pani Joanna od razu skasuje e-mail.

 

Studio fotograficzne Kraków wynajem

Przeczytaj też:

Teksty na strony www


Strony internetowe muszą być wypełniane treścią, aby spełniały swoje zadanie. Nie dotyczy to wyłącznie portali informacyjnych, ale również sklepów internetowych. Ciekawie napisane treści informacyjne, artykuły i opisy produktów przyciągają uwagę klientów. Muszą być napisane nie tylko w interesującym stylu, ...

Główna strona www


Posiadanie strony internetowej jest nieodzownym elementem funkcjonowania każdej firmy. Przeglądając strony zauważymy jednak, że nie każda z tych stron jest warta uwagi. Albo za mało na niej informacji, albo szata graficzna sprawia, że jest nieczytelna. Projektowanie strony musi zostać przeprowadzone bardzo skrupulatnie, ...

Błędy w e-marketingu


Tradycyjny marketing pod pewnymi względami wcale nie różni się od e-marketingu. W obu przypadkach brak doświadczenia powoduje popełnianie wielu błędów. Nieznajomość pewnych zasad niestety skutkuje poważnymi konsekwencjami. Zanim przystąpimy do działania zastanówmy się, co zrobić, aby się przed nimi uchronić. ...
 
Copyright wetestweb.pl