1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle

Główna strona www

Wpis dodano: 30-01-2012, Zastosowane tagowanie: marketing internetowy, strona internetowa

Posiadanie strony internetowej jest nieodzownym elementem funkcjonowania każdej firmy. Przeglądając strony zauważymy jednak, że nie każda z tych stron jest warta uwagi. Albo za mało na niej informacji, albo szata graficzna sprawia, że jest nieczytelna. Projektowanie strony musi zostać przeprowadzone bardzo skrupulatnie, aby spełniała swoją funkcję. Jest to bardzo ważne, ponieważ strona www to główny element e-marketingu. Na stronie głównej powinny znaleźć się wszystkie ważne informacje w skondensowanej formie. Liczy się ich zwięzłość. Muszą być zrozumiałe dla odbiorcy. Ilość informacji nie powinna być zbyt duża, ponieważ strona przestanie być przejrzysta. Dotyczy to szczególnie ofert sprzedażowych i haseł reklamowych. Nie powinno ich być więcej niż cztery. Podział tematów na stronie głównej również powinien być bardzo wyraźny. Tematów nie może być za dużo. Musi istnieć możliwość łatwego przechodzenia pomiędzy zakładkami. Na głównej stronie umieszczamy tylko najważniejsze tematy. Mniej istotne informacje powinny znaleźć się na podstronach.

 



Przeczytaj też:

Błędy w e-marketingu


Tradycyjny marketing pod pewnymi względami wcale nie różni się od e-marketingu. W obu przypadkach brak doświadczenia powoduje popełnianie wielu błędów. Nieznajomość pewnych zasad niestety skutkuje poważnymi konsekwencjami. Zanim przystąpimy do działania zastanówmy się, co zrobić, aby się przed nimi uchronić. ...

Wpisy na forach


Fora o różnej tematyce cały czas są modne. Użytkownicy wymieniają się na nich licznymi informacjami. Dzielą się również opiniami na temat firm, ich produktów lub usług. Jest to znakomite źródło marketingu sieciowego. Niestety zdarza się tak, że marketing bywa negatywny. Czasem też jedna negatywna opinia wpływa ...

Wartościowy mailing


E-mail marketing wydaje się prostym narzędziem promowania firm. Tymczasem jest w nim wiele niuansów, o które dbają wytrawni marketingowcy. Nie wystarczy zbudować bazę adresów mailingowych. Po pierwsze musi to być baza klientów, którzy faktycznie mogą być zainteresowani naszą ofertą. Wysyłanie wiadomości do przypadkowych ...
 
Copyright wetestweb.pl