1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle

Błędy w e-marketingu

Wpis dodano: 31-01-2012, Zastosowane tagowanie: internet, użytkownicy, strona internetowa

Tradycyjny marketing pod pewnymi względami wcale nie różni się od e-marketingu. W obu przypadkach brak doświadczenia powoduje popełnianie wielu błędów. Nieznajomość pewnych zasad niestety skutkuje poważnymi konsekwencjami. Zanim przystąpimy do działania zastanówmy się, co zrobić, aby się przed nimi uchronić. Doświadczeni marketingowcy podpowiadają, jakich działań należy się wystrzegać, a jakie są wskazane. Promocja produktu powinna być skierowana do właściwej grupy odbiorców. Najpierw ją określamy, a potem szukamy odpowiednich kanałów dotarcia do niej. Często popełnianym błędem jest wymienianie kolejnych cech produktu. Tymczasem w ofercie należy przedstawić korzyści, jakie płyną z jego użytkowania. W pierwszej kolejności prezentujemy opis, a dopiero na końcu podajemy cenę. Marketing XXI w. musi być skoncentrowany na kliencie. Ważne są jego potrzeby, dlatego obszerne przedstawianie firmy mija się z celem. W ten sposób nie pozyskamy klientów. Nie zapominajmy o podaniu danych do kontaktu z firmą.

 

migomedia opinie

Przeczytaj też:

Wpisy na forach


Fora o różnej tematyce cały czas są modne. Użytkownicy wymieniają się na nich licznymi informacjami. Dzielą się również opiniami na temat firm, ich produktów lub usług. Jest to znakomite źródło marketingu sieciowego. Niestety zdarza się tak, że marketing bywa negatywny. Czasem też jedna negatywna opinia wpływa ...

Wartościowy mailing


E-mail marketing wydaje się prostym narzędziem promowania firm. Tymczasem jest w nim wiele niuansów, o które dbają wytrawni marketingowcy. Nie wystarczy zbudować bazę adresów mailingowych. Po pierwsze musi to być baza klientów, którzy faktycznie mogą być zainteresowani naszą ofertą. Wysyłanie wiadomości do przypadkowych ...

Permission based e-mail


Firmy starają się za wszelką cenę zaznaczyć swoją pozycję na rynku. W tym celu prowadzą różnorakie kampanie marketingowe. W dobie Internetu ogromną popularnością cieszą się kampanie mailingowe. E-maile, które docierają do właściwych osób są bardzo skutecznym narzędziem reklamowym. Część marketingowych wiadomości ...
 
Copyright wetestweb.pl