1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle

Wpisy na forach

Wpis dodano: 31-01-2012, Zastosowane tagowanie: marketing internetowy, internet, strona internetowa

Fora o różnej tematyce cały czas są modne. Użytkownicy wymieniają się na nich licznymi informacjami. Dzielą się również opiniami na temat firm, ich produktów lub usług. Jest to znakomite źródło marketingu sieciowego. Niestety zdarza się tak, że marketing bywa negatywny. Czasem też jedna negatywna opinia wpływa na decyzję o rezygnacji z zakupu lub wprowadza po prostu wątpliwości. Właśnie dlatego fora używa się jako narzędzie e-marketingu. Na forach działają osoby, którym zleca się budowanie pozytywnego wizerunku. Aktywnie uczestniczą w życiu forum poprzez umieszczanie wpisów, które wydają się być wpisami zwykłych użytkowników. Tymczasem ich zadaniem jest przekonanie forumowiczów o pozytywach płynących z korzystania usług danej firmy. Działania te nie mogą być chaotyczne, lecz przemyślane. Osoba, która się tym zajmuje musi reagować na wpisy innych osób, a także tworzyć nowe wątki. Wpisy muszą być rozłożone odpowiednio w czasie i należy ich dokonywać przez dłuższy okres czasu. Nie mogą być przy tym nachalne, aby były wiarygodne.

 

ryż preparowany producent

Przeczytaj też:

Wartościowy mailing


E-mail marketing wydaje się prostym narzędziem promowania firm. Tymczasem jest w nim wiele niuansów, o które dbają wytrawni marketingowcy. Nie wystarczy zbudować bazę adresów mailingowych. Po pierwsze musi to być baza klientów, którzy faktycznie mogą być zainteresowani naszą ofertą. Wysyłanie wiadomości do przypadkowych ...

Permission based e-mail


Firmy starają się za wszelką cenę zaznaczyć swoją pozycję na rynku. W tym celu prowadzą różnorakie kampanie marketingowe. W dobie Internetu ogromną popularnością cieszą się kampanie mailingowe. E-maile, które docierają do właściwych osób są bardzo skutecznym narzędziem reklamowym. Część marketingowych wiadomości ...

Wartość subskrypcji


Wiadomo już, że przypadkowe budowanie bazy adresów e-mail nie daje wymiernych korzyści i często jest marnotrawstwem czasu, a także pieniędzy. Najchętniej czytane są maile o charakterze marketingowym, które klienci uzyskują z powodu zapisania się do subskrypcji. Aby uzyskać subskrypcję, muszą się najpierw zarejestrować. ...
 
Copyright wetestweb.pl