1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle

Permission based e-mail

Wpis dodano: 24-01-2012, Zastosowane tagowanie: e-marketing, e-mail, wiadomość

Firmy starają się za wszelką cenę zaznaczyć swoją pozycję na rynku. W tym celu prowadzą różnorakie kampanie marketingowe. W dobie Internetu ogromną popularnością cieszą się kampanie mailingowe. E-maile, które docierają do właściwych osób są bardzo skutecznym narzędziem reklamowym. Część marketingowych wiadomości jest jednak niepożądana w skrzynkach mailowych odbiorców. Są to wiadomości wysyłane w bezpośrednim mailingu określanym mianem direct mail. Wiadomości wysyłane w ten sposób docierają często do przypadkowych odbiorców, co wzbudza ich irytację, ponieważ zaśmiecają skrzynkę niepotrzebnymi informacjami. Niezadowolenie z tego powodu wyraża wiele osób. Sytuacja przedstawia się inaczej w przypadku tzw. permission based e-mail. Są to marketingowe wiadomości mailowe, które docierają do osób, które wyraziły na to zgodę. Zgoda jest wyrażana poprzez rejestrację na danej stronie internetowej i zaznaczenie przez klienta, że chce otrzymywać konkretne dane. Odpowiednie wiadomości docierają wówczas do konkretnych nieprzypadkowych osób.

 

logo

Przeczytaj też:

Wartość subskrypcji


Wiadomo już, że przypadkowe budowanie bazy adresów e-mail nie daje wymiernych korzyści i często jest marnotrawstwem czasu, a także pieniędzy. Najchętniej czytane są maile o charakterze marketingowym, które klienci uzyskują z powodu zapisania się do subskrypcji. Aby uzyskać subskrypcję, muszą się najpierw zarejestrować. ...

Częstotliwość wysyłania subskrypcji


Kiedy już uda się nam pozyskać subskrybentów, a właściwie jeszcze przed ich pozyskaniem, powinniśmy mieć ustalony plan działania. Do bardzo ważnych kwestii należy wybór czasu, w którym subskrypcja będzie wysyłana. Chodzi w końcu o to, aby przeczytało ją jak najwięcej osób. Fakt, że odbiorcy mają wiadomość ...

Pomiary e-marketingu


E-marketing składa się z całego koszyka możliwości, które można wykorzystywać równocześnie lub pojedynczo. Wybór optymalnych opcji sprawi, że uzyskamy wymierne korzyści. Aby tak było, musimy sprawdzić, które narzędzia w przypadku naszej firmy sprawdzają się najlepiej. W e-marketingu istotną rolę odgrywają ...
 
Copyright wetestweb.pl