1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle

Wartość subskrypcji

Wpis dodano: 24-01-2012, Zastosowane tagowanie: e-marketing, e-mail, wiadomość

Wiadomo już, że przypadkowe budowanie bazy adresów e-mail nie daje wymiernych korzyści i często jest marnotrawstwem czasu, a także pieniędzy. Najchętniej czytane są maile o charakterze marketingowym, które klienci uzyskują z powodu zapisania się do subskrypcji. Aby uzyskać subskrypcję, muszą się najpierw zarejestrować. Wiąże się to z przekazaniem pewnych danych, m.in. adresu e-mail. Możliwość subskrypcji musi zostać wprowadzona w taki sposób, aby użytkownik widział korzyści z niej płynące. Pewne zasady ułatwią pozyskanie większej liczby subskrybentów. Po pierwsze proces rejestracji musi być łatwy i szybki. Nikt nie ma ochoty na odpowiadanie na tysiące pytań, żeby uzyskać dostęp do usługi. Pole rejestracji musi być na stronie wyraźnie zaznaczone. Przy rejestracji prośmy wyłącznie o podstawowe dane. Za jakiś czas możemy wysłać prośbę o uzupełnienie kolejnych danych, które mogą być dla nas pomocne. Subskrypcja to nic innego jak usługa, którą trzeba sprzedać. Do skorzystania z niej przekonasz odbiorców przedstawiając w jasny sposób korzyści, jakie z niej płyną.

 

Polecamy projektowanie logo z gwarancją satysfakcji. kampania womm

Przeczytaj też:

Częstotliwość wysyłania subskrypcji


Kiedy już uda się nam pozyskać subskrybentów, a właściwie jeszcze przed ich pozyskaniem, powinniśmy mieć ustalony plan działania. Do bardzo ważnych kwestii należy wybór czasu, w którym subskrypcja będzie wysyłana. Chodzi w końcu o to, aby przeczytało ją jak najwięcej osób. Fakt, że odbiorcy mają wiadomość ...

Pomiary e-marketingu


E-marketing składa się z całego koszyka możliwości, które można wykorzystywać równocześnie lub pojedynczo. Wybór optymalnych opcji sprawi, że uzyskamy wymierne korzyści. Aby tak było, musimy sprawdzić, które narzędzia w przypadku naszej firmy sprawdzają się najlepiej. W e-marketingu istotną rolę odgrywają ...

Problemy w newsletterach


Skrupulatnie opracowana wiadomość e-mail, która dociera do właściwych odbiorców to duży sukces. Kiedy widzimy efekt, jaki prezentuje newsletter na naszym komputerze, rozpiera nas duma. Tymczasem w momencie odbioru newslettera lubią pojawiać się różne problemy, które burzą starannie opracowaną kompozycję. Winne są ...
 
Copyright wetestweb.pl