1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle

Częstotliwość wysyłania subskrypcji

Wpis dodano: 25-01-2012, Zastosowane tagowanie: e-marketing, e-mail, wiadomość

Kiedy już uda się nam pozyskać subskrybentów, a właściwie jeszcze przed ich pozyskaniem, powinniśmy mieć ustalony plan działania. Do bardzo ważnych kwestii należy wybór czasu, w którym subskrypcja będzie wysyłana. Chodzi w końcu o to, aby przeczytało ją jak najwięcej osób. Fakt, że odbiorcy mają wiadomość w swojej skrzynce nie oznacza jeszcze sukcesu. Prawdziwym osiągnięciem jest sprawienie, aby większość klientów czytała wysyłane przez nas wiadomości. Jeśli będziemy wysyłać informacje zbyt często może to wzbudzić niechęć klientów. Nikt nie ma czasu, aby każdego dnia odczytywać dziesiątki maili, które do nas docierają. W przypadku, gdy mamy do przekazania ważne treści, które w szybkim tempie są uaktualniane, najlepszym rozwiązaniem będzie mailing raz w tygodniu. Gdy wiadomości nie są tak często uaktualniane, nie zanudzajmy odbiorców mało istotnymi informacjami lub wiadomościami pisanymi na siłę. W niektórych przypadkach wystarczy mailing tylko raz w miesiącu. Statystyki mówią, że największa ilość maili jest czytana we wtorek i środę.

 

migomedia

Przeczytaj też:

Pomiary e-marketingu


E-marketing składa się z całego koszyka możliwości, które można wykorzystywać równocześnie lub pojedynczo. Wybór optymalnych opcji sprawi, że uzyskamy wymierne korzyści. Aby tak było, musimy sprawdzić, które narzędzia w przypadku naszej firmy sprawdzają się najlepiej. W e-marketingu istotną rolę odgrywają ...

Problemy w newsletterach


Skrupulatnie opracowana wiadomość e-mail, która dociera do właściwych odbiorców to duży sukces. Kiedy widzimy efekt, jaki prezentuje newsletter na naszym komputerze, rozpiera nas duma. Tymczasem w momencie odbioru newslettera lubią pojawiać się różne problemy, które burzą starannie opracowaną kompozycję. Winne są ...

Promocyjny e-mail marketing


Marketing promocyjny polega na wysyłaniu e-maili do odbiorców z listy bazy mailingowej. Jest to ten rodzaj reklamy, który często drażni użytkowników danej poczty. Otrzymujemy informacje, które nie są przez nas pożądane. Mailing tego typu jest zazwyczaj zamawiany przez firmę w innej firmie, która posiada bogatą bazę ...
 
Copyright wetestweb.pl