1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle

Pomiary e-marketingu

Wpis dodano: 25-01-2012, Zastosowane tagowanie: marketing internetowy, sieć, konsument

E-marketing składa się z całego koszyka możliwości, które można wykorzystywać równocześnie lub pojedynczo. Wybór optymalnych opcji sprawi, że uzyskamy wymierne korzyści. Aby tak było, musimy sprawdzić, które narzędzia w przypadku naszej firmy sprawdzają się najlepiej. W e-marketingu istotną rolę odgrywają subskrypcje, mailing, a także banery reklamowe. W zależności od zastosowanej metody marketingowej mierzymy np. kliknięcia i otwarcia wiadomości. Najwięcej informacji można uzyskać poprzez informację zwrotną od odbiorców. Ich aktywność określa się mianem wskaźnika konwersji. Przykładowo najważniejszą informacją nie jest ilość wysłanych przez nas wiadomości, które odczytali klienci, lecz ilość zakupionych przez nich płatnych subskrypcji. Oczywiście zależność pomiędzy wysłanymi informacjami, a ilością subskrypcji jest wyraźna. Ale mierzalnym efektem są sprzedane subskrypcje. Podsumowując wskaźnikiem konwersji jest w tym przypadku procent odbiorców, którzy zakupili subskrypcję. W każdym innym przypadku będzie to procent osób, które wykonały konkretną czynność.

 

migomedia

Przeczytaj też:

Problemy w newsletterach


Skrupulatnie opracowana wiadomość e-mail, która dociera do właściwych odbiorców to duży sukces. Kiedy widzimy efekt, jaki prezentuje newsletter na naszym komputerze, rozpiera nas duma. Tymczasem w momencie odbioru newslettera lubią pojawiać się różne problemy, które burzą starannie opracowaną kompozycję. Winne są ...

Promocyjny e-mail marketing


Marketing promocyjny polega na wysyłaniu e-maili do odbiorców z listy bazy mailingowej. Jest to ten rodzaj reklamy, który często drażni użytkowników danej poczty. Otrzymujemy informacje, które nie są przez nas pożądane. Mailing tego typu jest zazwyczaj zamawiany przez firmę w innej firmie, która posiada bogatą bazę ...

Relacyjny e-mail marketing


E-mail marketing relacyjny jest znacznie bardziej akceptowalną formą mailingu. Polega na dobrowolnym wyrażeniu zgody na otrzymywanie newslettera. Wpisanie się na listę mailingową odbywa się dobrowolnie. Odbiorca musi wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji. Jest to metoda, która ułatwia budowanie trwałych relacji z ...
 
Copyright wetestweb.pl