1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle

Problemy w newsletterach

Wpis dodano: 25-01-2012, Zastosowane tagowanie: skrzynka mailowa, sieć, konsument

Skrupulatnie opracowana wiadomość e-mail, która dociera do właściwych odbiorców to duży sukces. Kiedy widzimy efekt, jaki prezentuje newsletter na naszym komputerze, rozpiera nas duma. Tymczasem w momencie odbioru newslettera lubią pojawiać się różne problemy, które burzą starannie opracowaną kompozycję. Winne są temu różnice w systemach i oprogramowaniu. Problem dotyczy zarówno wiadomości w formacie tekstowym, jak i języka HTML. Mogłoby się wydawać, że HTML zapewnia stałość kompozycji, ale wcale tak nie jest. Już na etapie pisania newslettera musimy zadbać o to, aby tekst u odbiorcy był zbliżony do tego, który zapisaliśmy. Odradza się pisanie tekstu w długich linijkach, ponieważ tekst może zostać rozbity w przypadkowym miejscu. Z tego względu zaleca się umieszczanie w jednej linijce 65-70 znaków. Linię kończymy wciskając Enter. Kolejnym problemem są linki, które są czasem długie i również mogą być złamane przez system i pojawiają się w dwóch linijkach. Dlatego konieczne jest przekierowanie z krótszym adresem.

 

gabloty zewnętrzne Paraga

Przeczytaj też:

Promocyjny e-mail marketing


Marketing promocyjny polega na wysyłaniu e-maili do odbiorców z listy bazy mailingowej. Jest to ten rodzaj reklamy, który często drażni użytkowników danej poczty. Otrzymujemy informacje, które nie są przez nas pożądane. Mailing tego typu jest zazwyczaj zamawiany przez firmę w innej firmie, która posiada bogatą bazę ...

Relacyjny e-mail marketing


E-mail marketing relacyjny jest znacznie bardziej akceptowalną formą mailingu. Polega na dobrowolnym wyrażeniu zgody na otrzymywanie newslettera. Wpisanie się na listę mailingową odbywa się dobrowolnie. Odbiorca musi wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji. Jest to metoda, która ułatwia budowanie trwałych relacji z ...

Czym jest SPAM?


Nazwa SPAM ma swoje źródło w języku angielskim. Oznacza po prostu konserwę mięsną. I właśnie taka „mielonka” dostaje się często do naszych skrzynek mailowych. SPAM jest formą korespondencji, która dociera do nas chociaż jej nie chcemy. Coraz trudniej jest odróżnić maile o charakterze marketingowym, które mają ...
 
Copyright wetestweb.pl