1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle

Promocyjny e-mail marketing

Wpis dodano: 27-01-2012, Zastosowane tagowanie: skrzynka mailowa, sieć, konsument

Marketing promocyjny polega na wysyłaniu e-maili do odbiorców z listy bazy mailingowej. Jest to ten rodzaj reklamy, który często drażni użytkowników danej poczty. Otrzymujemy informacje, które nie są przez nas pożądane. Mailing tego typu jest zazwyczaj zamawiany przez firmę w innej firmie, która posiada bogatą bazę mailingową. Często są to portale społecznościowe lub portale, które umożliwiają założenie darmowej skrzynki pocztowej. Forma promocyjnego e-mail marketingu jest zazwyczaj wykorzystywana do przeprowadzenia jednorazowych lub krótkich kampanii promocyjnych, których celem jest rozreklamowanie firmy, produktu lub usługi. Chodzi o dotarcie do naprawdę dużej liczby odbiorców. Przede wszystkim jest to drogie rozwiązanie dla firmy, która zleca taką kampanię. Ponadto odbiorcy nie zawsze otwierają wiadomości z informacjami, których się nie spodziewali. Wiele osób nie odróżnia takich maili od spamu. Efekt takiej akcji jest krótkoterminowy. W ten sposób nie da się przywiązać klienta do marki.

 

spoty reklamowe kraków

Przeczytaj też:

Relacyjny e-mail marketing


E-mail marketing relacyjny jest znacznie bardziej akceptowalną formą mailingu. Polega na dobrowolnym wyrażeniu zgody na otrzymywanie newslettera. Wpisanie się na listę mailingową odbywa się dobrowolnie. Odbiorca musi wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji. Jest to metoda, która ułatwia budowanie trwałych relacji z ...

Czym jest SPAM?


Nazwa SPAM ma swoje źródło w języku angielskim. Oznacza po prostu konserwę mięsną. I właśnie taka „mielonka” dostaje się często do naszych skrzynek mailowych. SPAM jest formą korespondencji, która dociera do nas chociaż jej nie chcemy. Coraz trudniej jest odróżnić maile o charakterze marketingowym, które mają ...

Wartość dodana do subskrypcji


Osobiście nie znam osoby, która nie lubi otrzymywać niespodzianek. Osoby, które zgodziły się na subskrypcję i zostały naszymi klientami zasługują na to, aby je docenić. Nie ma znaczenia, czy prowadzimy sprzedaż produktów, czy usług. Zawsze znajdzie się coś, czym naszego klienta możemy miło zaskoczyć. Niektóre ...
 
Copyright wetestweb.pl