1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle

Relacyjny e-mail marketing

Wpis dodano: 27-01-2012, Zastosowane tagowanie: skrzynka mailowa, sieć, konsument

E-mail marketing relacyjny jest znacznie bardziej akceptowalną formą mailingu. Polega na dobrowolnym wyrażeniu zgody na otrzymywanie newslettera. Wpisanie się na listę mailingową odbywa się dobrowolnie. Odbiorca musi wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji. Jest to metoda, która ułatwia budowanie trwałych relacji z klientem. Jest to także idealne rozwiązanie dla samej firmy, która w ten sposób uzyskuje własną bazę mailingową, za którą nie musi płacić innej firmie. W marketingu relacyjnym wyodrębniamy dwie koncepcje: nastawienie na sprzedaż i nastawienie na dialog. W przypadku nastawienia na sprzedaż e-mail ma wywołać w odbiorcy chęć zakupu danego produktu lub usługi. Jest to typ kampanii nastawionej na natychmiastowy efekt. Właściwy przekaz potrafi zdziałać cuda. E-mail marketing wykorzystuje się również do budowania pozytywnego wizerunku firmy poprzez budowanie trwałych relacji z klientem. Na linii klient-firma rodzi się zaufanie, które skutkuje przywiązaniem do marki. W efekcie klient chętniej powtórnie dokona u nas zakupu.

 

stanowiska laboratoryjne

Przeczytaj też:

Czym jest SPAM?


Nazwa SPAM ma swoje źródło w języku angielskim. Oznacza po prostu konserwę mięsną. I właśnie taka „mielonka” dostaje się często do naszych skrzynek mailowych. SPAM jest formą korespondencji, która dociera do nas chociaż jej nie chcemy. Coraz trudniej jest odróżnić maile o charakterze marketingowym, które mają ...

Wartość dodana do subskrypcji


Osobiście nie znam osoby, która nie lubi otrzymywać niespodzianek. Osoby, które zgodziły się na subskrypcję i zostały naszymi klientami zasługują na to, aby je docenić. Nie ma znaczenia, czy prowadzimy sprzedaż produktów, czy usług. Zawsze znajdzie się coś, czym naszego klienta możemy miło zaskoczyć. Niektóre ...

Personalizacja maila


Otwierając maila, który został wysłany przez dowolną firmę w pierwszym momencie zwracamy uwagę na nagłówek. W nagłówku umieszczane są słowa, które otwierają list. Firmy posługują się różnymi zwrotami. Jet to krótkie „Witaj” lub „Szanowna Pani/Szanowny Panie” i po tym zwrocie pojawia się zazwyczaj samo ...
 
Copyright wetestweb.pl