1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle

Wartość dodana do subskrypcji

Wpis dodano: 28-01-2012, Zastosowane tagowanie: marketing internetowy, odbiorca, strona internetowa

Osobiście nie znam osoby, która nie lubi otrzymywać niespodzianek. Osoby, które zgodziły się na subskrypcję i zostały naszymi klientami zasługują na to, aby je docenić. Nie ma znaczenia, czy prowadzimy sprzedaż produktów, czy usług. Zawsze znajdzie się coś, czym naszego klienta możemy miło zaskoczyć. Niektóre niespodzianki nie są właściwie niespodziankami, ponieważ firma informuje, że przy wpisaniu się na listę subskrybentów lub przy zamówieniu określonego produktu otrzymamy np. zniżkę. Tego typu zachęta nie należy do najmilej widzianych, ponieważ klient kalkuluje, że specjalnie cena została zawyżona, aby skusić go rabatem. Pozytywne nastawienie wywołują niespodzianki, których konsument naprawdę się nie spodziewał. Nie informujemy go więc o przyznaniu dodatkowego profitu. Jeśli prowadzimy sklep internetowy, do zakupionego produktu dołączmy drugi o innym charakterze. W przypadku prowadzenia usług zadanie może być trudniejsze, ale czasem wystarczy przesłanie śmiesznego filmiku w wiadomości, w której dziękujemy za korzystanie z naszych usług.

 

Personalizacja maila

Wpis dodano: 30-01-2012, Zastosowane tagowanie: internet, użytkownicy, odbiorca

Otwierając maila, który został wysłany przez dowolną firmę w pierwszym momencie zwracamy uwagę na nagłówek. W nagłówku umieszczane są słowa, które otwierają list. Firmy posługują się różnymi zwrotami. Jet to krótkie „Witaj” lub „Szanowna Pani/Szanowny Panie” i po tym zwrocie pojawia się zazwyczaj samo imię lub imię i nazwisko odbiorcy. Pewne formy zwracania się do klienta przyszły do nas ze USA. Jednak niekoniecznie sprawdzają się na Polskim gruncie. Nawet w zwykłych sklepach próbowano wprowadzić zasadę, że do klienta, który płaci kartą sprzedawca zwraca się po imieniu. Jednak zarówno w sprzedaży bezpośredniej, jak i w mailingu nie jest to opcja akceptowana przez wszystkich konsumentów. Szczególnie nie podoba się osobom starszym, które oczekują szacunku. Wiele osób nie lubi, gdy na Ty zwracają się do nich osoby, których wcale nie znają. Jak najbardziej możemy użyć imię użytkownika w mailu, ale takiej formie: „Szanowna Pani Joanno”. Nagłówek „Witaj Joanno” może spowodować, że Pani Joanna od razu skasuje e-mail.

 

Teksty na strony www

Wpis dodano: 30-01-2012, Zastosowane tagowanie: internet, użytkownicy, odbiorca

Strony internetowe muszą być wypełniane treścią, aby spełniały swoje zadanie. Nie dotyczy to wyłącznie portali informacyjnych, ale również sklepów internetowych. Ciekawie napisane treści informacyjne, artykuły i opisy produktów przyciągają uwagę klientów. Muszą być napisane nie tylko w interesującym stylu, ale muszą też być rzeczowe. Już na pierwszy rzut oka widać, czy dany tekst został stworzony przez profesjonalistę, czy jest przypadkowym zlepkiem informacji. Bez tekstów dobrej jakości strona internetowa przestanie istnieć, ponieważ nikt na nią nie będzie wchodził. Wszystkie treści, które znajdą się na stronie muszą zostać napisane zgodnie ze swoim przeznaczeniem. Inaczej formułuje się treści, których zadaniem jest nakłonienie do kupna usługi lub produktu, a inaczej treści, które mają być poradnikami. Dlatego najpierw określamy, jaki jest cel tekstu. Zabierając się za pisanie zastanówmy się kto ma być odbiorcą tekstu. Jeśli tekst kierujemy do przeciętnego odbiorcy, musi być napisany w prosty sposób.

 

smycze reklamowe producent http://www.art-office.pl

poprzednia     1 2 3 [4] 5     następna
 
Copyright wetestweb.pl