1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle

Główna strona www

Wpis dodano: 30-01-2012, Zastosowane tagowanie: marketing internetowy, strona internetowa

Posiadanie strony internetowej jest nieodzownym elementem funkcjonowania każdej firmy. Przeglądając strony zauważymy jednak, że nie każda z tych stron jest warta uwagi. Albo za mało na niej informacji, albo szata graficzna sprawia, że jest nieczytelna. Projektowanie strony musi zostać przeprowadzone bardzo skrupulatnie, aby spełniała swoją funkcję. Jest to bardzo ważne, ponieważ strona www to główny element e-marketingu. Na stronie głównej powinny znaleźć się wszystkie ważne informacje w skondensowanej formie. Liczy się ich zwięzłość. Muszą być zrozumiałe dla odbiorcy. Ilość informacji nie powinna być zbyt duża, ponieważ strona przestanie być przejrzysta. Dotyczy to szczególnie ofert sprzedażowych i haseł reklamowych. Nie powinno ich być więcej niż cztery. Podział tematów na stronie głównej również powinien być bardzo wyraźny. Tematów nie może być za dużo. Musi istnieć możliwość łatwego przechodzenia pomiędzy zakładkami. Na głównej stronie umieszczamy tylko najważniejsze tematy. Mniej istotne informacje powinny znaleźć się na podstronach.

 

Błędy w e-marketingu

Wpis dodano: 31-01-2012, Zastosowane tagowanie: internet, użytkownicy, strona internetowa

Tradycyjny marketing pod pewnymi względami wcale nie różni się od e-marketingu. W obu przypadkach brak doświadczenia powoduje popełnianie wielu błędów. Nieznajomość pewnych zasad niestety skutkuje poważnymi konsekwencjami. Zanim przystąpimy do działania zastanówmy się, co zrobić, aby się przed nimi uchronić. Doświadczeni marketingowcy podpowiadają, jakich działań należy się wystrzegać, a jakie są wskazane. Promocja produktu powinna być skierowana do właściwej grupy odbiorców. Najpierw ją określamy, a potem szukamy odpowiednich kanałów dotarcia do niej. Często popełnianym błędem jest wymienianie kolejnych cech produktu. Tymczasem w ofercie należy przedstawić korzyści, jakie płyną z jego użytkowania. W pierwszej kolejności prezentujemy opis, a dopiero na końcu podajemy cenę. Marketing XXI w. musi być skoncentrowany na kliencie. Ważne są jego potrzeby, dlatego obszerne przedstawianie firmy mija się z celem. W ten sposób nie pozyskamy klientów. Nie zapominajmy o podaniu danych do kontaktu z firmą.

 

Wpisy na forach

Wpis dodano: 31-01-2012, Zastosowane tagowanie: marketing internetowy, internet, strona internetowa

Fora o różnej tematyce cały czas są modne. Użytkownicy wymieniają się na nich licznymi informacjami. Dzielą się również opiniami na temat firm, ich produktów lub usług. Jest to znakomite źródło marketingu sieciowego. Niestety zdarza się tak, że marketing bywa negatywny. Czasem też jedna negatywna opinia wpływa na decyzję o rezygnacji z zakupu lub wprowadza po prostu wątpliwości. Właśnie dlatego fora używa się jako narzędzie e-marketingu. Na forach działają osoby, którym zleca się budowanie pozytywnego wizerunku. Aktywnie uczestniczą w życiu forum poprzez umieszczanie wpisów, które wydają się być wpisami zwykłych użytkowników. Tymczasem ich zadaniem jest przekonanie forumowiczów o pozytywach płynących z korzystania usług danej firmy. Działania te nie mogą być chaotyczne, lecz przemyślane. Osoba, która się tym zajmuje musi reagować na wpisy innych osób, a także tworzyć nowe wątki. Wpisy muszą być rozłożone odpowiednio w czasie i należy ich dokonywać przez dłuższy okres czasu. Nie mogą być przy tym nachalne, aby były wiarygodne.

 


poprzednia     2 3 4 [5]
 
Copyright wetestweb.pl