1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle

Radio w Polsce

Wpis dodano: 07-02-2012, Zastosowane tagowanie: środki przekazu, informacje, narzędzie marketingowe

Pierwsze odbiorniki radiowe powstały jeszcze przed drugą wojną światową. Ich twórcami byli pracownicy Polskiego Towarzystwa Radiotechnicznego. Wkrótce zbudowano studio radiowe. W konkursie na eksploratora sieci radiowej zwyciężyło Polskie Radio. W 1926 r. rozpoczęło nadawanie programu. Początkowo stacja radiowa mieściła się tylko w Warszawie. W niedługim czasie sieć rozbudowano i stacje pojawiły się w Krakowie, Katowicach i Wilnie. Jak brzmiały stare audycje radiowe dowiadujemy się z materiałów archiwalnych, a przede wszystkim ze starych filmów. Ówczesny odbiornik wyglądał znacznie masywniej i ustawiało się go za pomocą pokręteł. Dzisiejsza technika daje znacznie więcej możliwości. Radio jest połączone z różnorakimi odtwarzaczami i innymi funkcjami. Również audycje brzmią inaczej. Również to medium zostało wykorzystane jako narzędzie marketingowe. Reklamy płynące z radia różnią się od telewizyjnych, ponieważ treść musi być bardziej oryginalna ze względu na brak obrazu. W radiu toczą się dyskusje ze specjalistami z różnych dziedzin i politykami.

 

gablota szklana

Przeczytaj też:

Odziaływanie mediów


Fakt, że media oddziałują na nasze życie jest niezaprzeczalny. Nie zawsze zdajemy sobie sprawę z tego, w jaki sposób to robią. Warto się przyjrzeć chwytom, którymi się posługują. Nie znaczy to, że od razu mamy być podejrzliwi wobec każdego programu i informacji. Są one przygotowywane w sposób, który ma trafić ...

Wpływ mediów na młodych ludzi


Media mają największy wpływ na młodych ludzi, których charakter i osobowość nie zostały jeszcze ukształtowane. Media najsilniej oddziałują na osoby słabe psychicznie, niestabilne emocjonalnie. Programy telewizyjne i filmy pełne przemocy i brutalności z jednej strony ukazują konsekwencje negatywnych zachowań, ale ...

Media obiektywnie


Media oddziałują na społeczeństwo w różny sposób. Pewne grupy społeczne, najczęściej polityczne lub osoby, które są z tymi grupami ściśle związane próbują wywierać wpływ przedstawiając swój punkt widzenia za jedyny słuszny. Jeśli media prezentowałyby wyłącznie jeden punt widzenia, być może większość ...
 
Copyright wetestweb.pl