1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle

Zadania PR

Wpis dodano: 17-02-2012, Zastosowane tagowanie: public relations, informacje medialne, odbiorcy

Public relations spełnia różne zadania. Wszystko zależy od rodzaju organizacji i celów, jakie chcemy osiągnąć przez wprowadzenie PR. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że jest to dziedzina, która wspomaga wyłącznie marketing. Tymczasem w zależności od rodzaju organizacji i jej misji wspomaga marketing, zarządzanie lub po prostu komunikację społeczną. Public relations jest prowadzony również w organizacjach non profit. W tym przypadku służy zwróceniu uwagi na problem, którym się zajmuje. Jeśli jego zadaniem jest pomoc np. niepełnosprawnym, poprzez PR buduje atmosferę zaufania, aby ludzie nie mieli oporów w zgłaszaniu się po pomoc. Równocześnie kształtuje relacje z władzami i darczyńcami. W przypadku celu marketingowego PR służy kreowaniu wizerunku firmy. Przekazuje informacje dotyczące swojej działalności do wiadomości publicznej. Proces ten odbywa się często poprzez tzw. liderów opinii, którzy kształtują pewne wyobrażenia. PR wykorzystuje media. Społeczność otrzymuje informacje, które są stwierdzonymi faktami, a nie marketingową kampanią.

 

Projektowanie logo tanio i z dbałością o szczegóły.

Przeczytaj też:

Rozwój PR


Public relations jest dziedziną, która przywędrowała do Polski ze Stanów. U nas jest wciąż zagadnieniem stosunkowo młodym, chociaż już dobrze znanym. W ostatnich latach wiele uczelni wyższych otwarło kierunek PR. Zapotrzebowanie na specjalistów do spraw public relations rozpoczęło się na początku lat. 90 XX w.. ...

Etyka PR


Public relations powinien opierać się na działaniach opartych o fakty. Niestety jak w każdej dziedzinie zdarzają się takie osoby, które tą prawdę starają się naciągnąć. Tu o czymś nie powiedzą, tam coś bardziej nagłośnią. Wszystko po to, aby uzyskać pozytywne wyobrażenie otoczenia o organizacji. Obowiązkiem ...

E-PR


Internet jest wykorzystywany w najróżniejszych celach. Obejmuje wiele dziedzin życia prywatnego, ale przede wszystkim życia organizacji. E-PR służy przede wszystkim kreowaniu korzystnego wizerunku firmy poprzez medium, jakim jest Internet. Dobrze zorganizowany wpływa na wzrost oglądalności stron. Kształtuje pożądaną ...
 
Copyright wetestweb.pl