1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle

E-PR

Wpis dodano: 19-02-2012, Zastosowane tagowanie: pr, informacje medialne, specjaliści

Internet jest wykorzystywany w najróżniejszych celach. Obejmuje wiele dziedzin życia prywatnego, ale przede wszystkim życia organizacji. E-PR służy przede wszystkim kreowaniu korzystnego wizerunku firmy poprzez medium, jakim jest Internet. Dobrze zorganizowany wpływa na wzrost oglądalności stron. Kształtuje pożądaną opinię internautów. PR tym różni się od marketingu, że nie zawsze ta opinia musi być w pełni pozytywna. Przedstawia firmę lub organizację jako podmiot, który również popełnia błędy. Zaufanie klientów można wzbudzić poprzez ukazanie faktycznego stanu rzeczy i przedstawienie planu działania w celu wyeliminowania błędów. Poprzez Internet informacje docierają do szerokiej grupy odbiorców. Działania opierają się na dostarczaniu rzetelnych informacji, które zostały zaktualizowane. Internet jest świetnym narzędziem do wykorzystywania liderów opinii. W Internecie znajdziemy mnóstwo aktywnych osób, które w naturalny sposób wywierają wpływ na inne osoby. Do podstawowych narzędzi e-PR należy serwis internetowy.

 

chwilówki przez internet chwilówki przez internet darmowe online

Przeczytaj też:

Publicity


Publicity to rodzaj działania pomiędzy marketingiem a public relations. Przez niektórych jest zaliczane do działań PR. Publicity służy uzyskaniu rozgłosu. Wykorzystuje się środki masowego przekazu w celu rozpowszechnienia wiadomości. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi jak największej liczby odbiorców. Inaczej mówiąc ...

Informacja prasowa


Informacje prasowe są nieodłącznym elementem public relations. Bez nich public relations właściwie by nie istniał. Pisanie jakichkolwiek treści: artykułów, felietonów, czy reportaży nie należy do prostych zadań. Również w przypadku materiałów prasowych trzeba wiedzieć, co powinny zawierać i jak ma się prezentować ...

Struktura informacji prasowej


W materiale prasowym ważna jest nie tylko treść, ale cała struktura informacji. Obowiązują pewne zasady w pisaniu tego rodzaju treści, które zapewniają przejrzystość informacji i skupiają uwagę odbiorcy. W pierwszej kolejności umieszczamy nagłówek. Powinna w nim figurować nazwa firmy, czy też organizacji w związku, ...
 
Copyright wetestweb.pl