1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle

Publicity

Wpis dodano: 19-02-2012, Zastosowane tagowanie: pr, marketing, specjaliści

Publicity to rodzaj działania pomiędzy marketingiem a public relations. Przez niektórych jest zaliczane do działań PR. Publicity służy uzyskaniu rozgłosu. Wykorzystuje się środki masowego przekazu w celu rozpowszechnienia wiadomości. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi jak największej liczby odbiorców. Inaczej mówiąc publicity to rodzaj propagandy marketingowej, której zadaniem jest uzyskanie rozgłosu oraz kształtowanie relacji z otoczeniem. Pożądane relacje z otoczeniem można utrzymać dzięki działaniom, które podlegają określonym regułom. Ważne jest zaznaczanie długoletnich tradycji firmy. Ludzie są podejrzliwi wobec zmian, więc przychylnie patrzą na to, co sprawdzone. Ogromne znaczenie ma polityka otwartości. Chodzi o prezentowanie prawdziwych i aktualnych informacji, a także odpowiadanie na pytania klienta lub reagowanie na jego wątpliwości. Jak zwykle ogromną rolę odgrywa czynnik ludzki. Kultura osobista i kompetencje pracowników oddziałują w bezpośredni sposób na postrzeganie firmy.

 

papierowe etykiety na powierzchnie metalowe drukarnia

Przeczytaj też:

Informacja prasowa


Informacje prasowe są nieodłącznym elementem public relations. Bez nich public relations właściwie by nie istniał. Pisanie jakichkolwiek treści: artykułów, felietonów, czy reportaży nie należy do prostych zadań. Również w przypadku materiałów prasowych trzeba wiedzieć, co powinny zawierać i jak ma się prezentować ...

Struktura informacji prasowej


W materiale prasowym ważna jest nie tylko treść, ale cała struktura informacji. Obowiązują pewne zasady w pisaniu tego rodzaju treści, które zapewniają przejrzystość informacji i skupiają uwagę odbiorcy. W pierwszej kolejności umieszczamy nagłówek. Powinna w nim figurować nazwa firmy, czy też organizacji w związku, ...

Rozgłos i informacja publiczna


Na podstawie analiz wyodrębniono kilka modeli public relations. Pierwszym z nich jest rozgłos, który może kojarzyć się z publicity. Jednak jego forma działania odbiega od rzetelnego publicity. W tym modelu chodzi wyłącznie o nadanie rozgłosu. Nie ma znaczenia, czy będzie to rozgłos pozytywny, czy negatywny. Jest rodzaj ...
 
Copyright wetestweb.pl