1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle

Informacja prasowa

Wpis dodano: 21-02-2012, Zastosowane tagowanie: pr, media, specjaliści

Informacje prasowe są nieodłącznym elementem public relations. Bez nich public relations właściwie by nie istniał. Pisanie jakichkolwiek treści: artykułów, felietonów, czy reportaży nie należy do prostych zadań. Również w przypadku materiałów prasowych trzeba wiedzieć, co powinny zawierać i jak ma się prezentować ich forma. Komunikat do mediów musi być interesujący. Musi być tekstem informacyjnym, a nie reklamowym. Wystrzegamy się więc opisów, których użylibyśmy w materiale marketingowym takich jak: najlepszy produkt, najlepsza firma, czy oferujemy najnowocześniejsze rozwiązania. Informację prasową piszemy w osobie trzeciej. Absolutnie unikamy formy osoby pierwszej. W tekście nie powinny pojawić się zwroty my lub nasz. W celu zwrócenia uwagi odbiorców i zapewnienia wiarygodności podajemy źródła, z których korzystaliśmy. Przedstawiamy wyniki badań i liczby. Materiał prasowy będzie ciekawszy, gdy zaprezentujemy w nim wypowiedzi specjalistów. Temat informacji powinien być zwięzły i zapowiadać, czego dotyczy materiał.

 

tanie puchary sportowe : start.sklep.pl/24-puchary

Przeczytaj też:

Struktura informacji prasowej


W materiale prasowym ważna jest nie tylko treść, ale cała struktura informacji. Obowiązują pewne zasady w pisaniu tego rodzaju treści, które zapewniają przejrzystość informacji i skupiają uwagę odbiorcy. W pierwszej kolejności umieszczamy nagłówek. Powinna w nim figurować nazwa firmy, czy też organizacji w związku, ...

Rozgłos i informacja publiczna


Na podstawie analiz wyodrębniono kilka modeli public relations. Pierwszym z nich jest rozgłos, który może kojarzyć się z publicity. Jednak jego forma działania odbiega od rzetelnego publicity. W tym modelu chodzi wyłącznie o nadanie rozgłosu. Nie ma znaczenia, czy będzie to rozgłos pozytywny, czy negatywny. Jest rodzaj ...

Inne modele PR


O modelach PR opartych na rozgłosie i informacji publicznej już nieco wiemy. Należy wspomnieć jeszcze o dwóch pozostałych modelach. Mowa tu o modelu dwukierunkowym asymetrycznym i dwukierunkowym symetrycznym. W modelu asymetrycznym istotną rolę odgrywa poznanie potrzeb odbiorców i ich zaspokojenie. PR kładzie nacisk na ...
 
Copyright wetestweb.pl