1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle
Archiwum tagowania: internet

Personalizacja maila

Wpis dodano: 30-01-2012, Zastosowane tagowanie: internet, użytkownicy, odbiorca

Otwierając maila, który został wysłany przez dowolną firmę w pierwszym momencie zwracamy uwagę na nagłówek. W nagłówku umieszczane są słowa, które otwierają list. Firmy posługują się różnymi zwrotami. Jet to krótkie „Witaj” lub „Szanowna Pani/Szanowny Panie” i po tym zwrocie pojawia się zazwyczaj samo imię lub imię i nazwisko odbiorcy. Pewne formy zwracania się do klienta przyszły do nas ze USA. Jednak niekoniecznie sprawdzają się na Polskim gruncie. Nawet w zwykłych sklepach próbowano wprowadzić zasadę, że do klienta, który płaci kartą sprzedawca zwraca się po imieniu. Jednak zarówno w sprzedaży bezpośredniej, jak i w mailingu nie jest to opcja akceptowana przez wszystkich konsumentów. Szczególnie nie podoba się osobom starszym, które oczekują szacunku. Wiele osób nie lubi, gdy na Ty zwracają się do nich osoby, których wcale nie znają. Jak najbardziej możemy użyć imię użytkownika w mailu, ale takiej formie: „Szanowna Pani Joanno”. Nagłówek „Witaj Joanno” może spowodować, że Pani Joanna od razu skasuje e-mail.

 

Teksty na strony www

Wpis dodano: 30-01-2012, Zastosowane tagowanie: internet, użytkownicy, odbiorca

Strony internetowe muszą być wypełniane treścią, aby spełniały swoje zadanie. Nie dotyczy to wyłącznie portali informacyjnych, ale również sklepów internetowych. Ciekawie napisane treści informacyjne, artykuły i opisy produktów przyciągają uwagę klientów. Muszą być napisane nie tylko w interesującym stylu, ale muszą też być rzeczowe. Już na pierwszy rzut oka widać, czy dany tekst został stworzony przez profesjonalistę, czy jest przypadkowym zlepkiem informacji. Bez tekstów dobrej jakości strona internetowa przestanie istnieć, ponieważ nikt na nią nie będzie wchodził. Wszystkie treści, które znajdą się na stronie muszą zostać napisane zgodnie ze swoim przeznaczeniem. Inaczej formułuje się treści, których zadaniem jest nakłonienie do kupna usługi lub produktu, a inaczej treści, które mają być poradnikami. Dlatego najpierw określamy, jaki jest cel tekstu. Zabierając się za pisanie zastanówmy się kto ma być odbiorcą tekstu. Jeśli tekst kierujemy do przeciętnego odbiorcy, musi być napisany w prosty sposób.

 

Błędy w e-marketingu

Wpis dodano: 31-01-2012, Zastosowane tagowanie: internet, użytkownicy, strona internetowa

Tradycyjny marketing pod pewnymi względami wcale nie różni się od e-marketingu. W obu przypadkach brak doświadczenia powoduje popełnianie wielu błędów. Nieznajomość pewnych zasad niestety skutkuje poważnymi konsekwencjami. Zanim przystąpimy do działania zastanówmy się, co zrobić, aby się przed nimi uchronić. Doświadczeni marketingowcy podpowiadają, jakich działań należy się wystrzegać, a jakie są wskazane. Promocja produktu powinna być skierowana do właściwej grupy odbiorców. Najpierw ją określamy, a potem szukamy odpowiednich kanałów dotarcia do niej. Często popełnianym błędem jest wymienianie kolejnych cech produktu. Tymczasem w ofercie należy przedstawić korzyści, jakie płyną z jego użytkowania. W pierwszej kolejności prezentujemy opis, a dopiero na końcu podajemy cenę. Marketing XXI w. musi być skoncentrowany na kliencie. Ważne są jego potrzeby, dlatego obszerne przedstawianie firmy mija się z celem. W ten sposób nie pozyskamy klientów. Nie zapominajmy o podaniu danych do kontaktu z firmą.

 

Wpisy na forach

Wpis dodano: 31-01-2012, Zastosowane tagowanie: marketing internetowy, internet, strona internetowa

Fora o różnej tematyce cały czas są modne. Użytkownicy wymieniają się na nich licznymi informacjami. Dzielą się również opiniami na temat firm, ich produktów lub usług. Jest to znakomite źródło marketingu sieciowego. Niestety zdarza się tak, że marketing bywa negatywny. Czasem też jedna negatywna opinia wpływa na decyzję o rezygnacji z zakupu lub wprowadza po prostu wątpliwości. Właśnie dlatego fora używa się jako narzędzie e-marketingu. Na forach działają osoby, którym zleca się budowanie pozytywnego wizerunku. Aktywnie uczestniczą w życiu forum poprzez umieszczanie wpisów, które wydają się być wpisami zwykłych użytkowników. Tymczasem ich zadaniem jest przekonanie forumowiczów o pozytywach płynących z korzystania usług danej firmy. Działania te nie mogą być chaotyczne, lecz przemyślane. Osoba, która się tym zajmuje musi reagować na wpisy innych osób, a także tworzyć nowe wątki. Wpisy muszą być rozłożone odpowiednio w czasie i należy ich dokonywać przez dłuższy okres czasu. Nie mogą być przy tym nachalne, aby były wiarygodne.

 

USG brzucha:plusmed.info.pl
 
Copyright wetestweb.pl