1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle
Archiwum tagowania: marketing internetowy

Pomiary e-marketingu

Wpis dodano: 25-01-2012, Zastosowane tagowanie: marketing internetowy, sieć, konsument

E-marketing składa się z całego koszyka możliwości, które można wykorzystywać równocześnie lub pojedynczo. Wybór optymalnych opcji sprawi, że uzyskamy wymierne korzyści. Aby tak było, musimy sprawdzić, które narzędzia w przypadku naszej firmy sprawdzają się najlepiej. W e-marketingu istotną rolę odgrywają subskrypcje, mailing, a także banery reklamowe. W zależności od zastosowanej metody marketingowej mierzymy np. kliknięcia i otwarcia wiadomości. Najwięcej informacji można uzyskać poprzez informację zwrotną od odbiorców. Ich aktywność określa się mianem wskaźnika konwersji. Przykładowo najważniejszą informacją nie jest ilość wysłanych przez nas wiadomości, które odczytali klienci, lecz ilość zakupionych przez nich płatnych subskrypcji. Oczywiście zależność pomiędzy wysłanymi informacjami, a ilością subskrypcji jest wyraźna. Ale mierzalnym efektem są sprzedane subskrypcje. Podsumowując wskaźnikiem konwersji jest w tym przypadku procent odbiorców, którzy zakupili subskrypcję. W każdym innym przypadku będzie to procent osób, które wykonały konkretną czynność.

 

Wartość dodana do subskrypcji

Wpis dodano: 28-01-2012, Zastosowane tagowanie: marketing internetowy, odbiorca, strona internetowa

Osobiście nie znam osoby, która nie lubi otrzymywać niespodzianek. Osoby, które zgodziły się na subskrypcję i zostały naszymi klientami zasługują na to, aby je docenić. Nie ma znaczenia, czy prowadzimy sprzedaż produktów, czy usług. Zawsze znajdzie się coś, czym naszego klienta możemy miło zaskoczyć. Niektóre niespodzianki nie są właściwie niespodziankami, ponieważ firma informuje, że przy wpisaniu się na listę subskrybentów lub przy zamówieniu określonego produktu otrzymamy np. zniżkę. Tego typu zachęta nie należy do najmilej widzianych, ponieważ klient kalkuluje, że specjalnie cena została zawyżona, aby skusić go rabatem. Pozytywne nastawienie wywołują niespodzianki, których konsument naprawdę się nie spodziewał. Nie informujemy go więc o przyznaniu dodatkowego profitu. Jeśli prowadzimy sklep internetowy, do zakupionego produktu dołączmy drugi o innym charakterze. W przypadku prowadzenia usług zadanie może być trudniejsze, ale czasem wystarczy przesłanie śmiesznego filmiku w wiadomości, w której dziękujemy za korzystanie z naszych usług.

 

Główna strona www

Wpis dodano: 30-01-2012, Zastosowane tagowanie: marketing internetowy, strona internetowa

Posiadanie strony internetowej jest nieodzownym elementem funkcjonowania każdej firmy. Przeglądając strony zauważymy jednak, że nie każda z tych stron jest warta uwagi. Albo za mało na niej informacji, albo szata graficzna sprawia, że jest nieczytelna. Projektowanie strony musi zostać przeprowadzone bardzo skrupulatnie, aby spełniała swoją funkcję. Jest to bardzo ważne, ponieważ strona www to główny element e-marketingu. Na stronie głównej powinny znaleźć się wszystkie ważne informacje w skondensowanej formie. Liczy się ich zwięzłość. Muszą być zrozumiałe dla odbiorcy. Ilość informacji nie powinna być zbyt duża, ponieważ strona przestanie być przejrzysta. Dotyczy to szczególnie ofert sprzedażowych i haseł reklamowych. Nie powinno ich być więcej niż cztery. Podział tematów na stronie głównej również powinien być bardzo wyraźny. Tematów nie może być za dużo. Musi istnieć możliwość łatwego przechodzenia pomiędzy zakładkami. Na głównej stronie umieszczamy tylko najważniejsze tematy. Mniej istotne informacje powinny znaleźć się na podstronach.

 

Wpisy na forach

Wpis dodano: 31-01-2012, Zastosowane tagowanie: marketing internetowy, internet, strona internetowa

Fora o różnej tematyce cały czas są modne. Użytkownicy wymieniają się na nich licznymi informacjami. Dzielą się również opiniami na temat firm, ich produktów lub usług. Jest to znakomite źródło marketingu sieciowego. Niestety zdarza się tak, że marketing bywa negatywny. Czasem też jedna negatywna opinia wpływa na decyzję o rezygnacji z zakupu lub wprowadza po prostu wątpliwości. Właśnie dlatego fora używa się jako narzędzie e-marketingu. Na forach działają osoby, którym zleca się budowanie pozytywnego wizerunku. Aktywnie uczestniczą w życiu forum poprzez umieszczanie wpisów, które wydają się być wpisami zwykłych użytkowników. Tymczasem ich zadaniem jest przekonanie forumowiczów o pozytywach płynących z korzystania usług danej firmy. Działania te nie mogą być chaotyczne, lecz przemyślane. Osoba, która się tym zajmuje musi reagować na wpisy innych osób, a także tworzyć nowe wątki. Wpisy muszą być rozłożone odpowiednio w czasie i należy ich dokonywać przez dłuższy okres czasu. Nie mogą być przy tym nachalne, aby były wiarygodne.

 

https://londonescortgirl.co.uk/hackney-escorts/
 
Copyright wetestweb.pl