1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle
Archiwum tagowania: opinie

Rodzaje mediów

Wpis dodano: 03-02-2012, Zastosowane tagowanie: mass media, prasa, opinie

Potężnym medium jest wciąż telewizja. Jednak telewizji społeczeństwo ufa coraz mniej. Z badań wynika, że medium najbardziej godnym zaufania stał się Internet. Telewizja budzi wiele emocji. Umożliwia oglądanie programów o różnorodnej tematyce. Udostępnia kanały innych państw. Różnorodność programów jest cechą pożądaną. W przeciwieństwie do reklam, które je przerywają. Jest to najbardziej irytujący element telewizji. Duże znaczenie mają stacje radiowe. Mogą informować o tym, co się dzieje w naszym mieście lub na świecie. Poruszają różną tematykę i nie są tak naszpikowane reklamami. Ponadto pojawiające się w radiu reklamy są bardziej interesujące, a przez to mają większą siłę oddziaływania. Internet jest skarbnicą wiedzy, więc chętnie poszukujemy wiadomości właśnie w nim. Popularnością cieszą się również internetowe rozgłośnie radiowe. Gazety wciąż są chętnie czytane. Wśród tytułów mamy do wyboru gazety lokalne, regionalne i ogólnopolskie. Część osób rezygnuje jednak z zakupu gazet, ponieważ te same informacje są dostępne w wersji elektronicznej.

 

Media komercyjne

Wpis dodano: 12-02-2012, Zastosowane tagowanie: wiadomości medialne, opinie, narzędzie marketingowe

Media publiczne działają na trochę innej zasadzie niż media komercyjne. Chociaż w mediach publicznych jest miejsce również na rozrywkę np. w postaci filmów, teleturniejów lub innych produktów to jednak ich głównym zadaniem jest informowanie. Dotyczy to również takich mediów jak prasa. Celem mediów komercyjnych jest zysk. Media tego rodzaju działają jako prywatne przedsiębiorstwa. Zapewniają reklamodawcom miejsce na ich reklamę, ponieważ jest to ich główne źródło utrzymania. Przygotowują programy, które przyciągają uwagę, aby skupić jak największą uwagę odbiorców. Do telewizyjnych mediów komercyjnych należy na przykład Polsat i TVN. Podczas oglądania filmów na tych stacjach często irytują nas reklamy. Właśnie w ten sposób telewizja zyskuje większe prawdopodobieństwo, że reklamy będą oglądane. Do mediów komercyjnych należą również liczne gazety. Na największą komercję nastawione są magazyny plotkarskie. Przyciągają uwagę informacjami o życiu gwiazd i znanych osobistości. Ich niewielki odsetek dostarcza informacji, które są naprawdę przydatne.

 

Zagrożenia w Internecie

Wpis dodano: 14-02-2012, Zastosowane tagowanie: wiadomości medialne, opinie, wiadomości

Internet jest nowoczesnym medium, które daje możliwości, o jakich nam się wcześniej nie śniło. Stanowi znakomite źródło wiedzy z każdej dziedziny. Umożliwia dzielenie się opiniami, nawiązywanie kontaktów biznesowych i prywatnych. Dzięki Internetowi możemy dokonywać zakupów nie wychodząc z domu. Nie musimy iść do biblioteki, aby znaleźć biografie. Pełni funkcję edukacyjną. Przez to medium ludzie zyskują znajomych o podobnych zainteresowaniach lub łączą się w pary. Umożliwiają to fora hobbystyczne, portale społecznościowe i randkowe. Niestety poza licznymi zaletami Internet ma również swoje wady. Niesie ze sobą jeszcze najpoważniejsze zagrożenia dla dzieci i nastolatków. Dzieci, które potrafią już obsługiwać komputer i młodzi ludzie przeszukują zasoby sieci. Czasem przypadkiem, a czasem za namową znajomych trafiają na strony i fora, na których poznają ludzi. Niestety ich świadomość nie jest jeszcze na tyle ukształtowana, aby oprzeć się propozycjom spotkania, które owocują tragicznymi skutkami.

 

 
Copyright wetestweb.pl