1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle
Archiwum tagowania: użytkownicy

Czym jest SPAM?

Wpis dodano: 28-01-2012, Zastosowane tagowanie: skrzynka mailowa, użytkownicy, odbiorca

Nazwa SPAM ma swoje źródło w języku angielskim. Oznacza po prostu konserwę mięsną. I właśnie taka „mielonka” dostaje się często do naszych skrzynek mailowych. SPAM jest formą korespondencji, która dociera do nas chociaż jej nie chcemy. Coraz trudniej jest odróżnić maile o charakterze marketingowym, które mają funkcję informacyjną od wiadomości śmieciowych. Wiadomości spamowe reklamują często strony i inne produkty erotyczne. Wśród SPAMU można znaleźć także reklamy produktów na potencję lub propozycje przyłączenia się do portali o charakterze randkowym, które często również mają podtekst erotyczny. Tego typu wiadomości przychodzą często w języku angielskim. Niestety coraz więcej niechcianych wiadomości przybiera inteligentną formę. Są napisane w oficjalnym, oryginalnym stylu, który właściwie się nie różni od stylu promocyjnych kampanii e-marketingowych. Jest to poważny problem dla firm, ponieważ skuteczności akcji promocyjnych prowadzonych w ten sposób zmniejsza się. Pojawia się coraz większe ryzyko, że również będą przechwytywane jako SPAM.

 

Personalizacja maila

Wpis dodano: 30-01-2012, Zastosowane tagowanie: internet, użytkownicy, odbiorca

Otwierając maila, który został wysłany przez dowolną firmę w pierwszym momencie zwracamy uwagę na nagłówek. W nagłówku umieszczane są słowa, które otwierają list. Firmy posługują się różnymi zwrotami. Jet to krótkie „Witaj” lub „Szanowna Pani/Szanowny Panie” i po tym zwrocie pojawia się zazwyczaj samo imię lub imię i nazwisko odbiorcy. Pewne formy zwracania się do klienta przyszły do nas ze USA. Jednak niekoniecznie sprawdzają się na Polskim gruncie. Nawet w zwykłych sklepach próbowano wprowadzić zasadę, że do klienta, który płaci kartą sprzedawca zwraca się po imieniu. Jednak zarówno w sprzedaży bezpośredniej, jak i w mailingu nie jest to opcja akceptowana przez wszystkich konsumentów. Szczególnie nie podoba się osobom starszym, które oczekują szacunku. Wiele osób nie lubi, gdy na Ty zwracają się do nich osoby, których wcale nie znają. Jak najbardziej możemy użyć imię użytkownika w mailu, ale takiej formie: „Szanowna Pani Joanno”. Nagłówek „Witaj Joanno” może spowodować, że Pani Joanna od razu skasuje e-mail.

 

Teksty na strony www

Wpis dodano: 30-01-2012, Zastosowane tagowanie: internet, użytkownicy, odbiorca

Strony internetowe muszą być wypełniane treścią, aby spełniały swoje zadanie. Nie dotyczy to wyłącznie portali informacyjnych, ale również sklepów internetowych. Ciekawie napisane treści informacyjne, artykuły i opisy produktów przyciągają uwagę klientów. Muszą być napisane nie tylko w interesującym stylu, ale muszą też być rzeczowe. Już na pierwszy rzut oka widać, czy dany tekst został stworzony przez profesjonalistę, czy jest przypadkowym zlepkiem informacji. Bez tekstów dobrej jakości strona internetowa przestanie istnieć, ponieważ nikt na nią nie będzie wchodził. Wszystkie treści, które znajdą się na stronie muszą zostać napisane zgodnie ze swoim przeznaczeniem. Inaczej formułuje się treści, których zadaniem jest nakłonienie do kupna usługi lub produktu, a inaczej treści, które mają być poradnikami. Dlatego najpierw określamy, jaki jest cel tekstu. Zabierając się za pisanie zastanówmy się kto ma być odbiorcą tekstu. Jeśli tekst kierujemy do przeciętnego odbiorcy, musi być napisany w prosty sposób.

 

Błędy w e-marketingu

Wpis dodano: 31-01-2012, Zastosowane tagowanie: internet, użytkownicy, strona internetowa

Tradycyjny marketing pod pewnymi względami wcale nie różni się od e-marketingu. W obu przypadkach brak doświadczenia powoduje popełnianie wielu błędów. Nieznajomość pewnych zasad niestety skutkuje poważnymi konsekwencjami. Zanim przystąpimy do działania zastanówmy się, co zrobić, aby się przed nimi uchronić. Doświadczeni marketingowcy podpowiadają, jakich działań należy się wystrzegać, a jakie są wskazane. Promocja produktu powinna być skierowana do właściwej grupy odbiorców. Najpierw ją określamy, a potem szukamy odpowiednich kanałów dotarcia do niej. Często popełnianym błędem jest wymienianie kolejnych cech produktu. Tymczasem w ofercie należy przedstawić korzyści, jakie płyną z jego użytkowania. W pierwszej kolejności prezentujemy opis, a dopiero na końcu podajemy cenę. Marketing XXI w. musi być skoncentrowany na kliencie. Ważne są jego potrzeby, dlatego obszerne przedstawianie firmy mija się z celem. W ten sposób nie pozyskamy klientów. Nie zapominajmy o podaniu danych do kontaktu z firmą.

 

http://www.otozegarki.pl/zegarkicasio/zegarek-casio-ga-110rg-7aer-g-shock-ga-110rg-7aer,3,12478.html
 
Copyright wetestweb.pl