1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle

Standardy call centers

Wpis dodano: 23-02-2012, Zastosowane tagowanie: telemarketing, obsługa, reklama

Call center może pełnić dwojaką rolę. Pierwsza z nich jest irytująca dla wielu osób. Specjalne call center dysponuje bazą numerów telefonów. Pracownicy dzwonią pod te numery, aby przedstawić ofertę danej firmy i przekonać odbiorcę do zakupu jakiejś usługi lub rzeczy. Z drugiej strony call centers pełnią użyteczną rolę, ponieważ w razie problemów klient może uzyskać potrzebne informacje lub rozwiązać zaistniały problem. Dotyczy to m.in. sieci komórkowych. Niestety jakość świadczonych w ten sposób usług nie zawsze spełnia nasze oczekiwania. Chodzi o długość oczekiwania na połączenie, a także o odsyłanie do kolejnych działów call center. W celu polepszenia tego typu usług została stworzona europejska norma jakościowa EN 15838. Nie jest to norma, która obowiązuje wszystkie call centers, lecz zbiór reguł, z których firmy mogą korzystać, aby usprawnić swoje funkcjonowanie. Norma stanowi właściwie wzór, do którego call centers powinny dążyć. Wdrożenie normy wpływa na zwiększenie efektywności.

 

Dobry projekt logo to doświadczeni graficy. Profesjonalne logo firmowe za 200 zł to możliwe sprawdź!

Przeczytaj też:

Bazy danych z outsourcingu


Do przeprowadzenia telemarketingu z reguły są potrzebne duże bazy danych. Liczy się nie tylko liczba osób, ale również dane zgromadzone na ich temat. Mogą one dotyczyć wieku lub miejsca zamieszkania, ale również specyficznych potrzeb, czy zainteresowań. Takie szczegółowe dane firmy uzyskują np. poprzez organizowanie ...

Rozmowa telefoniczna


Telemarketing jest dziedziną, w której niezwykłą rolę odgrywa rozmowa telefoniczna. Musimy być świadomi, w jaki sposób należy ją prowadzić, aby dobrze wypaść. Nie ma znaczenia, czy rozmawiamy z jedną osobą, czy jesteśmy uczestnikami telekonferencji. W obu przypadkach musimy wywrzeć dobre wrażenie. Od rozmowy zależy ...

Efekt złej obsługi


Produkty i usługi nie zawsze w pełni spełniają oczekiwania konsumentów. Jednak nie przesądza to o tym, że nie wybiorą ponownie tej samej firmy. Znacznie większe znaczenie ma w tym przypadku kiepska jakość obsługi. Jeśli występują problemy z uzyskaniem informacji lub reklamacją, a osoba, która z nimi rozmawia zachowuje ...
 
Copyright wetestweb.pl