1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle

Zarządzanie call center

Wpis dodano: 03-03-2012, Zastosowane tagowanie: obsługa, rozmowa, call center

Koordynowanie pracą call center nie jest tak łatwe jak się wydaje. Przede wszystkim trzeba wybrać odpowiednie narzędzia, które ułatwią komunikację pomiędzy pracownikami, a także pomiędzy pracownikami a klientami. Ważne są komputery, centrale oraz inne specjalistyczne narzędzia. Technologia daje wiele możliwości, chociaż jej dobór jest uzależniony również od finansów firmy. Nie zapominajmy jednak, że w przedsiębiorstwach wciąż najważniejsze ogniwo stanowią ludzie. W call center ich praca jest najważniejsza, ponieważ w dużej mierze to oni budują wizerunek firmy poprzez świadczenie usług odpowiednio wysokiej jakości. Zarządzanie call center opiera się przede wszystkim na zarządzaniu ludźmi. Praca jest bardzo wymagająca. Ludzie narażeni są na monotonię oraz stres wynikający z rozmów z niezadowolonymi klientami. Niektórzy konsumenci wysuwają również bezpodstawne roszczenia i prowadzą rozmowę w niekulturalny sposób. Wdrożenie odpowiednich procedur postępowania ma ułatwić pracę w takich sytuacjach. Dobry menadżer musi również pomóc pracownikom w walce ze stresem.

 



Przeczytaj też:

Standardy call centers


Call center może pełnić dwojaką rolę. Pierwsza z nich jest irytująca dla wielu osób. Specjalne call center dysponuje bazą numerów telefonów. Pracownicy dzwonią pod te numery, aby przedstawić ofertę danej firmy i przekonać odbiorcę do zakupu jakiejś usługi lub rzeczy. Z drugiej strony call centers pełnią użyteczną ...

Bazy danych z outsourcingu


Do przeprowadzenia telemarketingu z reguły są potrzebne duże bazy danych. Liczy się nie tylko liczba osób, ale również dane zgromadzone na ich temat. Mogą one dotyczyć wieku lub miejsca zamieszkania, ale również specyficznych potrzeb, czy zainteresowań. Takie szczegółowe dane firmy uzyskują np. poprzez organizowanie ...

Rozmowa telefoniczna


Telemarketing jest dziedziną, w której niezwykłą rolę odgrywa rozmowa telefoniczna. Musimy być świadomi, w jaki sposób należy ją prowadzić, aby dobrze wypaść. Nie ma znaczenia, czy rozmawiamy z jedną osobą, czy jesteśmy uczestnikami telekonferencji. W obu przypadkach musimy wywrzeć dobre wrażenie. Od rozmowy zależy ...
 
Copyright wetestweb.pl