1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle

Bazy danych z outsourcingu

Wpis dodano: 27-02-2012, Zastosowane tagowanie: rozmowa telefoniczna, reklama

Do przeprowadzenia telemarketingu z reguły są potrzebne duże bazy danych. Liczy się nie tylko liczba osób, ale również dane zgromadzone na ich temat. Mogą one dotyczyć wieku lub miejsca zamieszkania, ale również specyficznych potrzeb, czy zainteresowań. Takie szczegółowe dane firmy uzyskują np. poprzez organizowanie konkursów. Fundują nagrodę, a jedyne co zainteresowani muszą zrobić to wypełnić ankietę, w której oprócz danych osobowych trzeba umieścić odpowiedzi na konkretne pytania. Losowanie nagrody odbywa się przy pomocy wypełnionych formularzy, ale dla firmy jest to istotne źródło potencjalnych klientów. Tworzenie złożonych baz danych zleca się często firmom zewnętrznym, które się w tym specjalizują. Jest to tzw. outsourcing. Istotne jest to, w jaki sposób firma udostępnia pożądane przez nas dane. Profesjonalna firma powinna gwarantować bezpieczeństwo danych. Powinna umożliwiać stały dostęp online. Dane powinny być wprowadzone i właściwie uzupełnione, abyśmy w swobodny sposób mogli pracować na nich.

 

xtrasize

Przeczytaj też:

Rozmowa telefoniczna


Telemarketing jest dziedziną, w której niezwykłą rolę odgrywa rozmowa telefoniczna. Musimy być świadomi, w jaki sposób należy ją prowadzić, aby dobrze wypaść. Nie ma znaczenia, czy rozmawiamy z jedną osobą, czy jesteśmy uczestnikami telekonferencji. W obu przypadkach musimy wywrzeć dobre wrażenie. Od rozmowy zależy ...

Efekt złej obsługi


Produkty i usługi nie zawsze w pełni spełniają oczekiwania konsumentów. Jednak nie przesądza to o tym, że nie wybiorą ponownie tej samej firmy. Znacznie większe znaczenie ma w tym przypadku kiepska jakość obsługi. Jeśli występują problemy z uzyskaniem informacji lub reklamacją, a osoba, która z nimi rozmawia zachowuje ...

Praca w call center


Praca w call center nie należy do łatwych. Nawet, gdy pracownik źle się czuje i boryka się z prywatnymi problemami musi wysłuchiwać zażaleń klientów i na dodatek prowadzić rozmowę uprzejmie. Na jego barkach spoczywa rozwiązywanie problemów konsumentów. Tymczasem konsumenci są coraz bardziej wymagający i nie wszyscy ...
 
Copyright wetestweb.pl