1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle

Rozmowa telefoniczna

Wpis dodano: 27-02-2012, Zastosowane tagowanie: telemarketing, obsługa, praca

Telemarketing jest dziedziną, w której niezwykłą rolę odgrywa rozmowa telefoniczna. Musimy być świadomi, w jaki sposób należy ją prowadzić, aby dobrze wypaść. Nie ma znaczenia, czy rozmawiamy z jedną osobą, czy jesteśmy uczestnikami telekonferencji. W obu przypadkach musimy wywrzeć dobre wrażenie. Od rozmowy zależy utrzymanie dalszych kontaktów z klientem. Musimy nauczyć się, w jaki sposób skupiać uwagę rozmówcy na tym, co mówimy. Musimy zyskać też szacunek rozmówcy, aby liczył się z naszym zdaniem. Bez względu na to, czy dzwonimy do kogoś, czy odbieramy telefon powinniśmy przedstawić się imieniem i nazwiskiem, a także podać nazwę firmy, w której pracujemy. O tym, że najpierw należy powiedzieć „Dzień dobry” chyba nikomu nie trzeba przypominać. Gdy odbieramy telefon po grzecznościowej formułce, warto powiedzieć „W czym mogę pomóc?”. W ten sposób zapewnimy klientowi większy komfort, ponieważ będzie pewny, że jesteśmy po to, aby mu pomóc. Podczas rozmowy należy mieć przed sobą kartkę i długopis. Ważne informacje notujemy, aby nic nam nie umknęło.

 



Przeczytaj też:

Efekt złej obsługi


Produkty i usługi nie zawsze w pełni spełniają oczekiwania konsumentów. Jednak nie przesądza to o tym, że nie wybiorą ponownie tej samej firmy. Znacznie większe znaczenie ma w tym przypadku kiepska jakość obsługi. Jeśli występują problemy z uzyskaniem informacji lub reklamacją, a osoba, która z nimi rozmawia zachowuje ...

Praca w call center


Praca w call center nie należy do łatwych. Nawet, gdy pracownik źle się czuje i boryka się z prywatnymi problemami musi wysłuchiwać zażaleń klientów i na dodatek prowadzić rozmowę uprzejmie. Na jego barkach spoczywa rozwiązywanie problemów konsumentów. Tymczasem konsumenci są coraz bardziej wymagający i nie wszyscy ...

Tajniki telepracy


Telepraca nie jest już formą pracy, która budzi zdziwienie lub rodzi problemy. Jest znakomitym rozwiązaniem dla osób niepełnosprawnych, ale również dla rodziców, którzy chcą więcej czasu spędzać z dzieckiem. Także inne osoby wybierają tą formę pracy. Przede wszystkim jest to praca dla osób, które chcą się ...
 
Copyright wetestweb.pl