1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle

Efekt złej obsługi

Wpis dodano: 29-02-2012, Zastosowane tagowanie: rozmowa telefoniczna, praca, call center

Produkty i usługi nie zawsze w pełni spełniają oczekiwania konsumentów. Jednak nie przesądza to o tym, że nie wybiorą ponownie tej samej firmy. Znacznie większe znaczenie ma w tym przypadku kiepska jakość obsługi. Jeśli występują problemy z uzyskaniem informacji lub reklamacją, a osoba, która z nimi rozmawia zachowuje się w sposób arogancki to przesądza o ich rozstaniu się z daną firmą. Możemy być pewni już więcej nie będą jej klientami. Doskonała obsługa niezadowolonych klientów jest więc szczególnie ważna, aby ich nie stracić. Musimy zadbać, żeby pomimo utrudnień byli usatysfakcjonowani działaniami firmy. Po pierwsze słuchamy, co klient ma do powiedzenia. Nie przerywamy mu w połowie. Musi czuć, że jego problem jest dla nas ważny. Poza tym musimy się w pełni dowiedzieć, w czym leży problem. Kiedy wysłuchasz klienta, powtórz własnymi słowami, jak zrozumiałeś jego problem. W ten sposób upewniamy się, czy się właściwie zrozumieliśmy. Kiedy problem zostanie już w pełni ustalony, szukamy najlepszego rozwiązania.

 

pozycjonowanie dentysta - spawdź nas

Przeczytaj też:

Praca w call center


Praca w call center nie należy do łatwych. Nawet, gdy pracownik źle się czuje i boryka się z prywatnymi problemami musi wysłuchiwać zażaleń klientów i na dodatek prowadzić rozmowę uprzejmie. Na jego barkach spoczywa rozwiązywanie problemów konsumentów. Tymczasem konsumenci są coraz bardziej wymagający i nie wszyscy ...

Tajniki telepracy


Telepraca nie jest już formą pracy, która budzi zdziwienie lub rodzi problemy. Jest znakomitym rozwiązaniem dla osób niepełnosprawnych, ale również dla rodziców, którzy chcą więcej czasu spędzać z dzieckiem. Także inne osoby wybierają tą formę pracy. Przede wszystkim jest to praca dla osób, które chcą się ...

Voicemailing


Poszukiwane są coraz bardziej efektywne kanały dotarcia do odbiorców. Jednym z rodzajów telemarketingu jest voicemailing. Być może niektóre osoby już się z nim spotkały, ale z pewnością metoda nie jest jeszcze na tyle popularna, aby była znana przez wszystkich. Voicemailing polega na wysyłaniu wiadomości głosowej ...
 
Copyright wetestweb.pl