1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle

Praca w call center

Wpis dodano: 29-02-2012, Zastosowane tagowanie: rozmowa telefoniczna, reklama, praca

Praca w call center nie należy do łatwych. Nawet, gdy pracownik źle się czuje i boryka się z prywatnymi problemami musi wysłuchiwać zażaleń klientów i na dodatek prowadzić rozmowę uprzejmie. Na jego barkach spoczywa rozwiązywanie problemów konsumentów. Tymczasem konsumenci są coraz bardziej wymagający i nie wszyscy są mili. Ważne jest wprowadzenie odpowiednich narzędzi i organizacja procesów w taki sposób, aby praca agenta call center została ułatwiona. Zdarza się, że zanim zostaniemy połączeni z pracownikiem musimy podać swoje dane identyfikacyjne. Niestety, gdy rozmowa zostanie już połączona agent pytać się nas ponownie o to samo. Interaktywna odpowiedź głosowa i wyskakujące okienka sprawiają, że dane pojawiają się na ekranie pracownika. Innym rozwiązaniem jest podawanie danych bezpośrednio pracownikowi. Agent nie zawsze ma gotową odpowiedź na wszystkie problemy. Czasem musi się skonsultować z kierownikiem, co zwykle owocuje przerwą w rozmowie. Kontakt z kierownikiem powinien być lepiej zorganizowany, a najlepiej, gdy kierownik może włączyć się w rozmowę.

 

Real wood flooring

Przeczytaj też:

Tajniki telepracy


Telepraca nie jest już formą pracy, która budzi zdziwienie lub rodzi problemy. Jest znakomitym rozwiązaniem dla osób niepełnosprawnych, ale również dla rodziców, którzy chcą więcej czasu spędzać z dzieckiem. Także inne osoby wybierają tą formę pracy. Przede wszystkim jest to praca dla osób, które chcą się ...

Voicemailing


Poszukiwane są coraz bardziej efektywne kanały dotarcia do odbiorców. Jednym z rodzajów telemarketingu jest voicemailing. Być może niektóre osoby już się z nim spotkały, ale z pewnością metoda nie jest jeszcze na tyle popularna, aby była znana przez wszystkich. Voicemailing polega na wysyłaniu wiadomości głosowej ...

Historia telemarketingu


Telemarketing to nic innego jak wykorzystanie telefonu do celów marketingowych. Tak przynajmniej zaczynała się jego historia w latach 60. XX w.. Dzisiaj w telemarketingu niezbędnym narzędziem jest również komputer. Chociaż telemarketing nie jest wynalazkiem XXI w. pasuje do naszych czasów jak ulał. Przede wszystkim na ...
 
Copyright wetestweb.pl