1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle

Tajniki telepracy

Wpis dodano: 01-03-2012, Zastosowane tagowanie: telemarketing, rozmowa, praca

Telepraca nie jest już formą pracy, która budzi zdziwienie lub rodzi problemy. Jest znakomitym rozwiązaniem dla osób niepełnosprawnych, ale również dla rodziców, którzy chcą więcej czasu spędzać z dzieckiem. Także inne osoby wybierają tą formę pracy. Przede wszystkim jest to praca dla osób, które chcą się poczuć niezależne. Wygodą jest elastyczne dysponowanie czasem. Chociaż zdarza się, że niektóre rodzaje pracy wymagają spędzania czasu przed komputerem lub pod telefonem w określonych godzinach. Niemal wszystkie zadania, które polegają na pracy za biurkiem mogą być wykonywane zdalnie. Szczególnie w przypadku zupełnie samodzielnych stanowisk, gdy nie opracowuje się żadnych zadań zespołowo. Pracodawca dostarcza potrzebny sprzęt do miejsca, w którym pracownik będzie pracował np. do jego mieszkania. Jest też odpowiedzialny za podłączenie sprzętu. Ustalany jest sposób komunikacji z przełożonymi i sposób przekazywania wykonanych zadań. Telepraca ma też zastosowanie np. gdy pracownik jest zmuszony do częstych podróży.

 



Przeczytaj też:

Voicemailing


Poszukiwane są coraz bardziej efektywne kanały dotarcia do odbiorców. Jednym z rodzajów telemarketingu jest voicemailing. Być może niektóre osoby już się z nim spotkały, ale z pewnością metoda nie jest jeszcze na tyle popularna, aby była znana przez wszystkich. Voicemailing polega na wysyłaniu wiadomości głosowej ...

Historia telemarketingu


Telemarketing to nic innego jak wykorzystanie telefonu do celów marketingowych. Tak przynajmniej zaczynała się jego historia w latach 60. XX w.. Dzisiaj w telemarketingu niezbędnym narzędziem jest również komputer. Chociaż telemarketing nie jest wynalazkiem XXI w. pasuje do naszych czasów jak ulał. Przede wszystkim na ...

Jakość obsługi a konkurencja


Wiadomo, że jakość obsługi decyduje często o tym, czy klient zrezygnuje z usług firmy, czy nie. Wdrażając procedury obsługi musimy sobie uświadomić, co oferuje konkurencja. Jeśli jej produkty lub usługi są nieznacznie gorsze, ale jakość obsługi znacznie przewyższa naszą to jest to dla firmy poważne zagrożenie. ...
 
Copyright wetestweb.pl