1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle

Voicemailing

Wpis dodano: 01-03-2012, Zastosowane tagowanie: rozmowa telefoniczna, call center

Poszukiwane są coraz bardziej efektywne kanały dotarcia do odbiorców. Jednym z rodzajów telemarketingu jest voicemailing. Być może niektóre osoby już się z nim spotkały, ale z pewnością metoda nie jest jeszcze na tyle popularna, aby była znana przez wszystkich. Voicemailing polega na wysyłaniu wiadomości głosowej na komórki do konkretnej grupy odbiorców. Telefon dzwoni w tym samym czasie u wielu odbiorców. Nie jest to jednak bezpośrednia rozmowa, lecz nagranie promocyjne, które możemy wyłączyć lub wysłuchać. Właśnie dlatego ważny jest czas, w którym voicemail zostanie wysłany. Kampaniami reklamowymi tego typu zajmują się firmy, które się dobrze na tym znają. Oczywiście nie jest to metoda, którą można reklamować każdy produkt lub usługę. Z pewnością mogą być tak promowane różnego rodzaju imprezy. W ten sposób zachęcamy np. do wzięcia udziału w konferencji marketingowej. Analizujemy cechy charakterystyczne grupy docelowej i wybieramy określony dzień i porę dnia. Jedna z firm zadzwoniła do menadżerów w porze lunchu, aby znaleźli czas na spokojne wysłuchanie wiadomości.

 

matryce do hot-stampingu

Przeczytaj też:

Historia telemarketingu


Telemarketing to nic innego jak wykorzystanie telefonu do celów marketingowych. Tak przynajmniej zaczynała się jego historia w latach 60. XX w.. Dzisiaj w telemarketingu niezbędnym narzędziem jest również komputer. Chociaż telemarketing nie jest wynalazkiem XXI w. pasuje do naszych czasów jak ulał. Przede wszystkim na ...

Jakość obsługi a konkurencja


Wiadomo, że jakość obsługi decyduje często o tym, czy klient zrezygnuje z usług firmy, czy nie. Wdrażając procedury obsługi musimy sobie uświadomić, co oferuje konkurencja. Jeśli jej produkty lub usługi są nieznacznie gorsze, ale jakość obsługi znacznie przewyższa naszą to jest to dla firmy poważne zagrożenie. ...

Zarządzanie call center


Koordynowanie pracą call center nie jest tak łatwe jak się wydaje. Przede wszystkim trzeba wybrać odpowiednie narzędzia, które ułatwią komunikację pomiędzy pracownikami, a także pomiędzy pracownikami a klientami. Ważne są komputery, centrale oraz inne specjalistyczne narzędzia. Technologia daje wiele możliwości, ...
 
Copyright wetestweb.pl