1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle

Historia telemarketingu

Wpis dodano: 01-03-2012, Zastosowane tagowanie: obsługa, rozmowa, reklama

Telemarketing to nic innego jak wykorzystanie telefonu do celów marketingowych. Tak przynajmniej zaczynała się jego historia w latach 60. XX w.. Dzisiaj w telemarketingu niezbędnym narzędziem jest również komputer. Chociaż telemarketing nie jest wynalazkiem XXI w. pasuje do naszych czasów jak ulał. Przede wszystkim na fakt, że zwróciliśmy się w kierunku osobistych relacji z klientem, które mają w pełni zaspokajać jego potrzeby. Wysoki standard obsługi sprawia, że klient chętnie korzysta z usług tej samej firmy przez lata. Nie tylko telemarketing, ale w ogóle marketing przez wiele lat przechodził różne przeobrażenia. Era produktu sprawiła, że najważniejsze było to, aby dany produkt w ogóle pojawił się na rynku. Dlatego produkcja odbywała się masowo i nie liczono się z indywidualnymi potrzebami klienta. Dzisiaj jest zupełnie inaczej. Konsument nie jest już elementem szarego tłumu, lecz jednostką, która ma swoje specyficzne potrzeby. Firmy robią natomiast wszystko, aby te potrzeby zaspokoić.

 

http://skuteczni.pl

Przeczytaj też:

Jakość obsługi a konkurencja


Wiadomo, że jakość obsługi decyduje często o tym, czy klient zrezygnuje z usług firmy, czy nie. Wdrażając procedury obsługi musimy sobie uświadomić, co oferuje konkurencja. Jeśli jej produkty lub usługi są nieznacznie gorsze, ale jakość obsługi znacznie przewyższa naszą to jest to dla firmy poważne zagrożenie. ...

Zarządzanie call center


Koordynowanie pracą call center nie jest tak łatwe jak się wydaje. Przede wszystkim trzeba wybrać odpowiednie narzędzia, które ułatwią komunikację pomiędzy pracownikami, a także pomiędzy pracownikami a klientami. Ważne są komputery, centrale oraz inne specjalistyczne narzędzia. Technologia daje wiele możliwości, ...

Standardy call centers


Call center może pełnić dwojaką rolę. Pierwsza z nich jest irytująca dla wielu osób. Specjalne call center dysponuje bazą numerów telefonów. Pracownicy dzwonią pod te numery, aby przedstawić ofertę danej firmy i przekonać odbiorcę do zakupu jakiejś usługi lub rzeczy. Z drugiej strony call centers pełnią użyteczną ...
 
Copyright wetestweb.pl