1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle

Jakość obsługi a konkurencja

Wpis dodano: 03-03-2012, Zastosowane tagowanie: telemarketing, rozmowa, call center

Wiadomo, że jakość obsługi decyduje często o tym, czy klient zrezygnuje z usług firmy, czy nie. Wdrażając procedury obsługi musimy sobie uświadomić, co oferuje konkurencja. Jeśli jej produkty lub usługi są nieznacznie gorsze, ale jakość obsługi znacznie przewyższa naszą to jest to dla firmy poważne zagrożenie. A jeśli produkty są równie dobre lub jeszcze lepsze to możemy się spodziewać, że klienci od nas szybko uciekną. Każdy chce być traktowany z uwagą i zrozumieniem, a przede wszystkim z szacunkiem. Niestety niektóre firmy zdają sobie sprawę z wad, jakie mają sprzedawane przez nich usługi i traktują konsumenta z lekceważeniem. Odsyłają go od jednej infolinii do drugiej lub po odbyciu rozmowy nadal pozostawiają z problemem. Warto wspomnieć też o znudzonym tonie głosu lub zupełnym lekceważeniu ze strony pracowników, którzy infolinię obsługują. Te wszystkie czynniki wpływają na to, że konkurencja może szybko uzyskać nad nami przewagę. Dlatego należy zadbać o wszystkie aspekty obsługi klienta.

 



Przeczytaj też:

Zarządzanie call center


Koordynowanie pracą call center nie jest tak łatwe jak się wydaje. Przede wszystkim trzeba wybrać odpowiednie narzędzia, które ułatwią komunikację pomiędzy pracownikami, a także pomiędzy pracownikami a klientami. Ważne są komputery, centrale oraz inne specjalistyczne narzędzia. Technologia daje wiele możliwości, ...

Standardy call centers


Call center może pełnić dwojaką rolę. Pierwsza z nich jest irytująca dla wielu osób. Specjalne call center dysponuje bazą numerów telefonów. Pracownicy dzwonią pod te numery, aby przedstawić ofertę danej firmy i przekonać odbiorcę do zakupu jakiejś usługi lub rzeczy. Z drugiej strony call centers pełnią użyteczną ...

Bazy danych z outsourcingu


Do przeprowadzenia telemarketingu z reguły są potrzebne duże bazy danych. Liczy się nie tylko liczba osób, ale również dane zgromadzone na ich temat. Mogą one dotyczyć wieku lub miejsca zamieszkania, ale również specyficznych potrzeb, czy zainteresowań. Takie szczegółowe dane firmy uzyskują np. poprzez organizowanie ...
 
Copyright wetestweb.pl