1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle

Voicemailing

Wpis dodano: 01-03-2012, Zastosowane tagowanie: rozmowa telefoniczna, call center

Poszukiwane są coraz bardziej efektywne kanały dotarcia do odbiorców. Jednym z rodzajów telemarketingu jest voicemailing. Być może niektóre osoby już się z nim spotkały, ale z pewnością metoda nie jest jeszcze na tyle popularna, aby była znana przez wszystkich. Voicemailing polega na wysyłaniu wiadomości głosowej na komórki do konkretnej grupy odbiorców. Telefon dzwoni w tym samym czasie u wielu odbiorców. Nie jest to jednak bezpośrednia rozmowa, lecz nagranie promocyjne, które możemy wyłączyć lub wysłuchać. Właśnie dlatego ważny jest czas, w którym voicemail zostanie wysłany. Kampaniami reklamowymi tego typu zajmują się firmy, które się dobrze na tym znają. Oczywiście nie jest to metoda, którą można reklamować każdy produkt lub usługę. Z pewnością mogą być tak promowane różnego rodzaju imprezy. W ten sposób zachęcamy np. do wzięcia udziału w konferencji marketingowej. Analizujemy cechy charakterystyczne grupy docelowej i wybieramy określony dzień i porę dnia. Jedna z firm zadzwoniła do menadżerów w porze lunchu, aby znaleźli czas na spokojne wysłuchanie wiadomości.

 

Historia telemarketingu

Wpis dodano: 01-03-2012, Zastosowane tagowanie: obsługa, rozmowa, reklama

Telemarketing to nic innego jak wykorzystanie telefonu do celów marketingowych. Tak przynajmniej zaczynała się jego historia w latach 60. XX w.. Dzisiaj w telemarketingu niezbędnym narzędziem jest również komputer. Chociaż telemarketing nie jest wynalazkiem XXI w. pasuje do naszych czasów jak ulał. Przede wszystkim na fakt, że zwróciliśmy się w kierunku osobistych relacji z klientem, które mają w pełni zaspokajać jego potrzeby. Wysoki standard obsługi sprawia, że klient chętnie korzysta z usług tej samej firmy przez lata. Nie tylko telemarketing, ale w ogóle marketing przez wiele lat przechodził różne przeobrażenia. Era produktu sprawiła, że najważniejsze było to, aby dany produkt w ogóle pojawił się na rynku. Dlatego produkcja odbywała się masowo i nie liczono się z indywidualnymi potrzebami klienta. Dzisiaj jest zupełnie inaczej. Konsument nie jest już elementem szarego tłumu, lecz jednostką, która ma swoje specyficzne potrzeby. Firmy robią natomiast wszystko, aby te potrzeby zaspokoić.

 

Jakość obsługi a konkurencja

Wpis dodano: 03-03-2012, Zastosowane tagowanie: telemarketing, rozmowa, call center

Wiadomo, że jakość obsługi decyduje często o tym, czy klient zrezygnuje z usług firmy, czy nie. Wdrażając procedury obsługi musimy sobie uświadomić, co oferuje konkurencja. Jeśli jej produkty lub usługi są nieznacznie gorsze, ale jakość obsługi znacznie przewyższa naszą to jest to dla firmy poważne zagrożenie. A jeśli produkty są równie dobre lub jeszcze lepsze to możemy się spodziewać, że klienci od nas szybko uciekną. Każdy chce być traktowany z uwagą i zrozumieniem, a przede wszystkim z szacunkiem. Niestety niektóre firmy zdają sobie sprawę z wad, jakie mają sprzedawane przez nich usługi i traktują konsumenta z lekceważeniem. Odsyłają go od jednej infolinii do drugiej lub po odbyciu rozmowy nadal pozostawiają z problemem. Warto wspomnieć też o znudzonym tonie głosu lub zupełnym lekceważeniu ze strony pracowników, którzy infolinię obsługują. Te wszystkie czynniki wpływają na to, że konkurencja może szybko uzyskać nad nami przewagę. Dlatego należy zadbać o wszystkie aspekty obsługi klienta.

 

Analizy Statystyczne http://www.analiza-statystyczna.eu magnesy

poprzednia     1 2 [3] 4     następna
 
Copyright wetestweb.pl