1 2 3
O Reklamie "Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…"   Peter Mayle

Zarządzanie call center

Wpis dodano: 03-03-2012, Zastosowane tagowanie: obsługa, rozmowa, call center

Koordynowanie pracą call center nie jest tak łatwe jak się wydaje. Przede wszystkim trzeba wybrać odpowiednie narzędzia, które ułatwią komunikację pomiędzy pracownikami, a także pomiędzy pracownikami a klientami. Ważne są komputery, centrale oraz inne specjalistyczne narzędzia. Technologia daje wiele możliwości, chociaż jej dobór jest uzależniony również od finansów firmy. Nie zapominajmy jednak, że w przedsiębiorstwach wciąż najważniejsze ogniwo stanowią ludzie. W call center ich praca jest najważniejsza, ponieważ w dużej mierze to oni budują wizerunek firmy poprzez świadczenie usług odpowiednio wysokiej jakości. Zarządzanie call center opiera się przede wszystkim na zarządzaniu ludźmi. Praca jest bardzo wymagająca. Ludzie narażeni są na monotonię oraz stres wynikający z rozmów z niezadowolonymi klientami. Niektórzy konsumenci wysuwają również bezpodstawne roszczenia i prowadzą rozmowę w niekulturalny sposób. Wdrożenie odpowiednich procedur postępowania ma ułatwić pracę w takich sytuacjach. Dobry menadżer musi również pomóc pracownikom w walce ze stresem.

 

chwilówki przez internet chwilówki przez internet

poprzednia     1 2 3 [4]
 
Copyright wetestweb.pl